Sigurd57 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! jeg har kjøpt kabinett, se heading. I bunnen av kabinettet ligger det 8 stk "plastdingser" i spor som lett kan løsnes. Påskrift på "dingsene" er Tools 3. Plastdingsen er ca. 10 cm med en metalldings i enden. Hva er de til. Sigurd Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skru de på siden av CD-rom, en på hver side, slikat du kan feste CD-rom/DVD osv.. i kassa :wink: Lenke til kommentar
Sigurd57 Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Takk! 'Sigurd :smile: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bare kom på det nå men, hvorfor er det ikke en manual som medfølger chieftec kabinettene, det hadde vel vært ganske greit ? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bare kom på det nå men, hvorfor er det ikke en manual som medfølger chieftec kabinettene, det hadde vel vært ganske greit ? Du skulle bare visst.... Det er mange ting De ikke vil at vi skal vite. Og du har det ikke fra meg at Echelon har deg i kikkerten. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg lurte også på akkurat det samme første gang jeg så dem...jeg fattet ikke helt hva de skulle være gode for...en manual hadde hjulpet ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå