BorN Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva trenger jeg for å spille java-mobilspill som har filendelse *.jar? Jeg vet at .jar er et Java archive, og at jeg sikkert må ekstraktere dette for å få det til å funke. Men når jeg gjør dette så starter ikke spillet når jeg trykker på fila. Ideer? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er ikke sikker på hvordan java fungerer, men hvis det er kompilert for mobil, må du antakeligvis ha en emulator av nå slag. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Java er java.. tror da J2ME-spill skal kunne kjøres på et vanlig JRE? Prøv å starte det i terminal: "java navnpåjarfil.jar" Du må selvsagt ha java JRE installert. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er vel pent nødt til å skrive "java -jar navnpåfil.jar" for å få startet det. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Stemmer det.. en stund siden jeg syslet med sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå