Skribenten_ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja da er klokken 2 på natten og jeg kjønner fremdeles ikke hva som er galt med PC-en min. jeg har lagt ved bilder, siden bilder som kjent sier mer en ord. Ok dette er saken, PC-en min funker ikke og jeg har et stort problem. ok, først starter jeg PC-en, da kommer dette skjermbildet. Jeg får ikke gjort noe som helst og om jeg venter 3-4 min kommer det videre en tekst under hvor det står: PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: Exiting NVIDIA Boot Agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER (legger forresten merke til at "memory controller NA" og at nederst står det NO HPA enable drive. Er ikke det litt merkelig? Ok, jeg setter inn WindowsXP CD-en og starter opp, alt går greit helt til jeg får dette skjermbildet opp. det jeg legger merke til her er at diskene er ukjente og at det ikke finnes noe disk. trykker jeg uansett på ENTER for å installere kommer bare denne blåskjermen opp: Detter er veldig frustrerende, men har en liten aning at det finnes løsninger på det. Og for de av dere som lurte på det, så JA jeg har prøvd å dra inn og ut ledninger til Hardrivern, minne brikkene, til og med grafikkortet, og "ryddet" vekk inni caset for en masse støv. men funket ikke (tips fra en annen forum som sa at de kunne hjelpe). håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg vil anbefale deg "å google" ordene: "hpa enabled drive". Det var en god del treff på det, og jeg vil tro at noen av de trådene kan hjelpe deg., spesielt på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå