jaha Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Jeg skal lage en viftestyring, men vet ikke helt hvordan... Er det noen av dere glupinger der ute som vet hvordan jeg skal gjøre det?? Eller har en link til en detaljert beskrivelse av laginga av en viftestyring? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 http://www.overklokking.no/casemods/diy_ba...ybus/index.html Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Den enkleste måten er vel en bryter med 2 trinn (on-off-on). Koble den slik at bryter opp er 12 volt og bryter ned er f.eks 8 volt med en motstand. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Den enkleste måten er vel en bryter med 2 trinn (on-off-on). Koble den slik at bryter opp er 12 volt og bryter ned er f.eks 8 volt med en motstand. Hva med å Drite i en motstand og bare Jorde med 5+ en`? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du kan jo bruke et potmeter.. burde funke fint som viftestyring det... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 12 til 5. Synes det er et litt stort sprang jeg. Vis jeg da skulle hatt 5 volt som minste verdi ville jeg satt en motstand på 12 volten og senket den til 9-8 volt eller no. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Blir det ikke 7V med den metoden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå