iacob Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Har lagt ut noen av bildene på http://www.flickr.com/photos/iacob/sets/72157605004455367/ Er mitt første speilrefleks, så jeg tar gjerne kommentarer:) Endret 12. mai 2008 av iacob Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vi ønsker ikke linker til gallerier, eller overdreven bruk av hosting, i bildekritikken. I andre underkategorier er det grei, men ikke her. Velg maks 3 bilder og legg dem ut på vanlig måte. Da skal vi vurdere bidragene dine. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sier som med alle andre som legger ut linker, det er et veldig fåtall som faktisk gidder å trykke seg inn på linker for å se på bilder. Vet av egen erfaring, at hvis jeg går inn på en tråd som dette går jeg fort ut igjen. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Ok, da har jeg lastet opp et par av de jeg likte best selv. Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Wow, dette imponerte må jeg si. Spesiellt første bildet er utrolig bra. Ville prøvd å clone vekk det som er nede i høyre hjørne, bortsett fra det har jeg ikke mye å utsette. Mulighet for å få litt exif? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Wow, dette imponerte må jeg si. Spesiellt første bildet er utrolig bra. Ville prøvd å clone vekk det som er nede i høyre hjørne, bortsett fra det har jeg ikke mye å utsette. Mulighet for å få litt exif? Exposure: 4 sec (4) Aperture: f/22 Focal Length: 19 mm ISO Speed: 100 Tok det håndholdt med støttet mot en husvegg. Ville få med både den kontinuerlige paraplymarsjen og våtheten i gata. Skulle nok ha satt meg lavere, ser jeg i ettertid. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du må være stå på hånda. Er lysforholdene rett gjengitt, eller har du redigert mye? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Du må være stå på hånda.Er lysforholdene rett gjengitt, eller har du redigert mye? Jeg presset kameraet mot husveggen og brukte selvutløser. Har nok hevet kontrasten og fargemetningen noe. Er usikker på hvordan jeg skal gå løs på den vanndråpen til høyre der, men har gjort et forsøk. Endret 12. mai 2008 av iacob Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Likte det første bilde best. Følte det var unødvendig mye luft i forkant av mennskene. Stilig effekt! Lenke til kommentar
iacob Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for tipset. Beskjærte det litt og kom meg dermed unna den vanndråpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå