Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Artige ting som blir sagt/gjort i søvne.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg snakka i telefonen i søvne, inviterte over to venniner, snakka med de som normalt i 15 minutter, før jeg våkna og spurte "Hva i helvete gjør dere her?". :dontgetit:

Jævlig bra. Tror jeg hadde begynt å lure selv hvis det hadde skjedd meg. :p

Lenke til kommentar
Haha, sykt bra! Så usaklig at jeg har vanskelig for å tro det :p

Desverre helt sant. Jeg er ekstremt god på å holde samtaler i søvne..

Gjett om jeg var redd for at jeg hadde sagt noe jeg ikke skulle ha gjort! Men da ingen ble sur på meg (bortsett fra når jeg spurte hva i helvete de gjorde der da..) så antar jeg at jeg kan styre meg litt :p

Anfall: En smule forvirra når jeg kom til bevissthet ja :p

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Jeg har lenge slitt med forskjøvet døgnrytme, og er derfor i dyp søvn når man som regel skal stå opp for å komme seg på skole/jobb. De som vekker meg da får høre mye rart. Eksen min har fortalt meg at jeg en gang hadde en lengre utledning om hvilken flott fyr Albert Einstein måtte ha vært. :p

I går kom bruttern inn og skulle vekke meg, han kommer bort til senga og plutselig spretter jeg opp, tar et godt tak i genseren hans (som om jeg skulle skalle ham ned) og drar ham til meg og sier/skriker "Ikke tråkk på CD-spilleren", før jeg la meg til å sove igjen :)

Det å vekke meg er visstnok en risikosport, og flere ganger skal jeg ha slått og sparket med full kraft etter de som prøver å vekke meg, fortrinnsvis mamma. Jeg har heldigvis ikke drept noen i søvne enda:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ei venninne av meg hadde visst snakka i søvne og spurt etter meg. Mora hørte det for hun var tilfeldigvis utenfor rommet og døra stod på gløtt. Hun hadde ropt på meg og bare "hvor er du?" og begynt å lete under senga. Mora måtte gå inn til henne og fortelle henne at jeg ikke var der. :p

Lenke til kommentar

Oh! LAN er skumle saker, en gang "banka" jeg visstnok bestekompisen min da han forsøkte å vekke meg :confused: Spratt opp fra tjukkasen hvor jeg lå, tok tak i ham og slengte ham rett i parketten i gymsalen hvor vi var. Våkna først når han tok igjen, og kunne ikke begripe hvorfor han slo til meg, så jeg slo tilbake:p

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Før pleide jeg og våkne motsatt vei av det jeg hadde lagt meg, beina lå på puta og hodet mitt lå der jeg egentlig skulle ha beina, dette skjedde vell 2-3 ganger i måneden. Men har slutta med det nå. Pleier også å snu dyna i søvne og krangle med meg selv om hvilken vei som er riktig, er liksom bevvist på det men skjønner ikke hva som har skjedd helt til jeg våkner neste dag og skjønner at jeg har krangla med meg selv om hvilken side som er "riktig" :rofl:

Lenke til kommentar
Før pleide jeg og våkne motsatt vei av det jeg hadde lagt meg, beina lå på puta og hodet mitt lå der jeg egentlig skulle ha beina, dette skjedde vell 2-3 ganger i måneden. Men har slutta med det nå

Det skjedde meg også en periode da jeg var mindre, i tillegg til at jeg brukte å våkne med sokkene under puta, men riktig vei i senga. Hadde det også med å våkne inne i dynetrekket, med dyna på gulvet:P

Lenke til kommentar

Bodde i kollektiv for noen år siden. Vi var vel fem som bodde der på dette tidspunktet.

Vi hadde nachspiel med mye besøk, og jeg ble etter en stund så trøtt at jeg bestemte meg for å legge meg.

Da jeg våkner står store deler av nachspielet rundt sofaen i stuen og ler... Jeg ligger naken i sofaen...

Fikk høre at jeg kom ut i stuen, naken, og sa jeg skulle på do, I stede for å gå på do, børstet jeg folk bort i fra sofaen og la meg til å sove. Og så klart sover jeg alltid naken....

Crap!

Den eneste gangen jeg gjør noe sprøtt i søvne er det selvfølgelig fullt hus. Er heldigvis ikke så selvhøytidelig, så det gikk greit. :)

Endret av Vo0do0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Bodde i kollektiv for noen år siden. Vi var vel fem som bodde der på dette tidspunktet.

Vi hadde nachspiel med mye besøk, og jeg ble etter en stund så trøtt at jeg bestemte meg for å legge meg.

Da jeg våkner står store deler av nachspielet rundt sofaen i stuen og ler... Jeg ligger naken i sofaen...

Fikk høre at jeg kom ut i stuen, naken, og sa jeg skulle på do, I stede for å gå på do, børstet jeg folk bort i fra sofaen og la meg til å sove. Og så klart sover jeg alltid naken....

Crap!

Den eneste gangen jeg gjør noe sprøtt i søvne er det selvfølgelig fult hus. Er heldigvis ikke så selvhøytidlig, så det gikk greit. :)

:rofl: Jævlig bra, fikk meg en god latter og masse rare bilder i hodet nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I niande hadde vi ei overnatting på skulen. Eg hadde lagt meg relativt tidleg før alle andre (gjekk på sløvande medisinar), så hadde to stk byrja og leikeslost, og han eine tråkka på meg eller noko så eg hadde snudd meg kjapt og slått han hardt i magen og lagt meg ned igjen for å sove. Hugsa ingenting dagen etter :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...