suzpaz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vel, emnet sier vel seg selv. Hvis jeg bruker f.eks "Spawn Anihilator" cheaten, vil det si at jeg aldri får ta "One Man Army" achievement, eller er det bare i sesjonen jeg brukte cheaten? Blir vel litt dumt at man ALDRI får ta den achievementen, beholder jo ikke helikopteret for alltid Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vet ikke om det er en bug, men jeg kunne fortsatt få den "One Man Army" achievementen. Prøv å gå inn i Clucking Bell i Manhattan og drep noen folk og alle politimennene som kommer inn. Sånn fikk jeg den achievementen. Jeg lurer på om det blir talt opp i det totale GTA IV achievements poengene? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du får bare ikke achievementen på den saven du eventuelt spiller på, om du loader etter den sesjonen du har og spiller videre der vil du kunne få achievementen. Hvis jeg har forstått riktig. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ganske sikker på at jeg brukte en cheat (fullt opp med health/armour), før jeg tok den one man army greia (som forøvrig er latterlig enkel (om man ikke har åpnet øy nr 2 ....)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå