Gjest Helt noob med damer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! Det har seg slik at jeg har møtt to sinnsykt flotte jenter på tennistreningene mine.. Jeg er ganske hypp på å bli bedre kjent med dem, og kanskje få et forhold med en av dem en gang i fremtiden. Jeg har selvsagt klart å si at jeg elsker dem over alt på jord, men det var bare en tull altså, men jeg vet ikke om de skjønte det eller ikke, fordi jeg fikk aldri avklart det (Og ja... Jeg elsker dem). Jeg har kommet inn på ganske private temaer over msn også. Men det store spørsmålet er; hvordan skal jeg oppføre meg ovenfor dem. Burde jeg være hard to get, eller bare fortsette med å være helt straight på hva jeg synes om dem, og være helt ærlig? Som dere sikkert skjønner er jeg ikke akkurat nummer 1 på damefronten, eller en hvilken som helst front. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Eg trur iallfall du bør halde deg til ei av damene Altså, du må berre ta kontakt med begge, men ikkje prøv deg på beggje. Då ser du nok litt for desperat ut. Plukk ei av dei. Endret 11. mai 2008 av Squinty Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det første jeg ville gjort om jeg var i din situasjon, hadde vært å fjerne ordet "noob" fra mitt vokabular. Leet-språk passer dårlig når man skal dra damer. Sånn som jeg ser saken, virker det som du er litt for åpen. Man sier ikke til jenter at man elsker dem, i hvert fall ikke til begge samtidig. Jeg tror dessuten ikke at du elsker dem, men heller er forelsket. Det er to vidt forskjellige ting. Vær avslappet og ta det med ro. Velg deg ut en av jentene, gå rolig frem og bli bedre kjent. Det dummeste du gjør er å fortelle hva du føler altfor tidlig. Dette vil være mere skremmende enn tiltrekkende. Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette er vel ikke akkurat noe *velg og vrak* scenario fra mitt ståsted.. Dette er 2 utrolig flotte jenter som egentlig nesten kunne fått hvem de vil har jeg inntrykk av, hehe Ok, så hvis jeg har forstått det riktig så er det best å bare ta det med ro, bli bedre kjent også får vi se hva som skjer? .. Bruker forresten aldri ordet "noob" foran damer.. Hehe, bare blitt litt for mange timer wow og diverse :/ Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hadde du visst hvordan det er å faktisk elske noen så hadde du nok ikke sagt det allerede Det TheGnome sier passer bra for deg, ta det med ro. Vær selvsikker, men ikke ikke overlegen. Snill, men ikke tøffel. Lykke til! Endret 12. mai 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hadde du visst hvordan det er å faktisk elske noen så hadde du nok ikke sagt det allerede Det TheGnome sier passer bra for deg, ta det med ro. Vær selvsikker, men ikke ikke overlegen. Snill, men ikke tøffel. Lykke til! Er nok sant det ja, hehe.. Uansett, tusen takk for alle svar, det har vært til god hjelp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei! Det har seg slik at jeg har møtt to sinnsykt flotte jenter på tennistreningene mine.. Jeg er ganske hypp på å bli bedre kjent med dem, og kanskje få et forhold med en av dem en gang i fremtiden. Jeg har selvsagt klart å si at jeg elsker dem over alt på jord, men det var bare en tull altså, men jeg vet ikke om de skjønte det eller ikke, fordi jeg fikk aldri avklart det (Og ja... Jeg elsker dem). Jeg har kommet inn på ganske private temaer over msn også. Men det store spørsmålet er; hvordan skal jeg oppføre meg ovenfor dem. Burde jeg være hard to get, eller bare fortsette med å være helt straight på hva jeg synes om dem, og være helt ærlig? Som dere sikkert skjønner er jeg ikke akkurat nummer 1 på damefronten, eller en hvilken som helst front. Spørrr om de vil ha trekant eller så kan du jo bare vrake den du har dårligst kontakt med, og kjøre i med hun andre Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, har alltid hatt en av de som en ørliten favoritt og henne er i så fall valgt Ellers kan jeg vel legge til at det virker ganske umulig å få dem (så ille som det høres ut).. Faller alltid for jenter jeg ikke har sjangs på :/ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Det du sier er ikke sant. Tenk deg at du har sjanse til å få hvem som helst, da går alt så mye bedre. Dette har med selvtilliten din å gjøre. Økt selvtillit gir positive utslag på alle måter. Endret 12. mai 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe vi er 15 år med unntak av den ene jenta som er 16, hehe.. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette er vel ikke akkurat noe *velg og vrak* scenario fra mitt ståsted.. Dette er 2 utrolig flotte jenter som egentlig nesten kunne fått hvem de vil har jeg inntrykk av, hehe Ok, så hvis jeg har forstått det riktig så er det best å bare ta det med ro, bli bedre kjent også får vi se hva som skjer? .. Bruker forresten aldri ordet "noob" foran damer.. Hehe, bare blitt litt for mange timer wow og diverse :/ Nja, du bør passe deg for å havne i "vennesonen", da er sannsynlegvis slaget tapt så lenge du ikkje finn på noko skikkeleg lurt for å hente deg inn igjen. I tillegg kan det bli vanskeleg å ta mot til seg til å ta intiativ viss du venter for lenge. Men du må heller ikkje vere for nærgåande og innpåsliten, då jagar du dei berre vekk. Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes jeg er litt for nærme vennesonen, så jeg får vel prøve å bevege meg ut. Ellers så vet jeg ikke hvor mye som faktisk må klaffe på vår alder før det kan skje noe... Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du bør skumme gjennom litt i PuA tråden, står nyttig informasjon der. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Utrolig viktig å ha en "alfa-personlighet" Aldri bli en pus/tøffel/whimp. Aldri si unskyld eller be om tillatelse, vær stolt av den du er. Lev livet som om du ikke angrer på noe (eller hvertfall lat som du gjør det) Kan på det sterkeste anbefale en bok som heter Carlos Xuma - Secrets Of The Alpha Man. Den boken handler egentlig bare om hvordan du skal være forran det motsatte kjønn, og åssen livsstil du skal ha for å tiltrekke deg mest kvinner. Kan gi deg noen stikkord om hva det vil si å være alfa. - Lage sin egen virkelighet En alfa-mann er aldri avhengig av noen andre for å ha det gøy, han lager en boble av humor, morro og god "spirit" rundt seg. -Trenger ikke å vite at han blir godtatt av andre Man er stolt av åssen man lever og trenger ikke andres erkjennelse på det. - Vokser hver dag Det er viktig å hele tiden å jobbe mot å bli bedre, hva det er ikke så viktig, men man må alltid ha noen mål så man vokser, ellers så går ikke livet fremover. Feks er målet mitt fremover å trene for å bli enda sterkere og få enda bedre from, bli bedre til å sjante damer, lære meg poker (lese bøker, få hjelp fra proffe gjennom forum osv) og lære meg arabisk (er halvt arabisk selv) -Damer er andreprioritering i livet. For å si det sånn så er det mye lettere å få damer når du ikke prøver. Altså, en dame vil bli mere tiltrukket til deg jo mere hun skjønner at du ikke er avhengig av henne. "katt og hyssing" teorien. -God humor -Være voksen og selvsikker, samtidig som man legger egoet sitt til side. -Selvinteressert Ikke sammenlig dette med selvgod eller selvsentrert. Dette vil bare si at Alfa mannen setter seg selv først og vet hva han vil ha. Håper dette har hjulpet deg litt Som sagt, anbefaler deg å lese boken. Du aner ikke hvor mye større sjanse du vil ha viss du endrer oppførselen. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg tror jeg oppsummerte hele innlegget ditt på to linjer litt lenger opp i posten... Anyways, uansett hva du gjør trådstarter, så tenk over hva du gjorde og hvorfor det skjedde. Så lærer du til neste gang. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Helt noob med damer Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk takk, det skal jeg gjøre Innlegget ditt var forresten veldig hjelpsomt Zeelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå