ognomttird Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har brukt ipod 60 gig tilkobla radiosender i siggaretttenneruttaket som spilte på bilradioen, fram til alt blei stjælt her om dagen, og har tenkt å kjøpe nytt opplegg, men veit ikke helt om jeg vil kjøre ipod igjen Noen som har tips for mp3spiller til bil? vil ha en musikkspiller, vil ikke bruke kr på alt mulig anna drit som man aldri bruker, film, bilder, infarød, redtoot, blåtooot wap gps zap, trenger ikke en dings som pusser tennene mine og tørker meg i ræwa , men en musikkspiller til å ha i bil for å spille musikk på bilstereo/radioen med og som har enkle menyer og navigering Ipod var litt vanskelig å bruke i bilen fordi bla-funksjonen krevde milimeterpresisjon, ellers funka det greit nok, var en fordel at radiosendern lada ipoden samtidlig som den sendte musikken til radioen i bila. 60 gig var passe, tenkte muligens å kjøpe ipod classic 80 gig (nyeste?) hvis ikke noen her får meg på bedre tanker Tips mottas med stor takk, også tips om andre systemer/opplegg som funker bra i bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 kjøp en ny bilspiller med SD minnekort inngang eller USB Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 kjøp en ny bilspiller med SD minnekort inngang eller USB Jeg har en skikkelig enkel mp3-spiller, en Creative Muvo elns, og den funker å spille av med en bilstereo med usbinngang. Men så har jeg også en Creative Micro, og den funker ikke på bilstereoen. Noen forklaring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 kjøp en ny bilspiller med SD minnekort inngang eller USB Jeg har en skikkelig enkel mp3-spiller, en Creative Muvo elns, og den funker å spille av med en bilstereo med usbinngang. Men så har jeg også en Creative Micro, og den funker ikke på bilstereoen. Noen forklaring? muvoen fungerer som minnebrikke, det gjør ikke microen. du spiller ikke lyd gjennom USB inngangen, det er bilspilleren som bruker spilelren som lagringsbrikke. Dvs at det er ovrhodet ikke noe poeng å ha en mp3 psilelr om den kun skal brukes med USB iunngang på bil, en minnepenn gjør fysisk samme sak Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 kjøp en ny bilspiller med SD minnekort inngang eller USB Jeg har en skikkelig enkel mp3-spiller, en Creative Muvo elns, og den funker å spille av med en bilstereo med usbinngang. Men så har jeg også en Creative Micro, og den funker ikke på bilstereoen. Noen forklaring? muvoen fungerer som minnebrikke, det gjør ikke microen. du spiller ikke lyd gjennom USB inngangen, det er bilspilleren som bruker spilelren som lagringsbrikke. Dvs at det er ovrhodet ikke noe poeng å ha en mp3 psilelr om den kun skal brukes med USB iunngang på bil, en minnepenn gjør fysisk samme sak Men hvordan vet man hvilke mp3-spillere som funker som kun en minnebrikke? Vet du om jeg kan bruke D2 i bilen? :!: (jeg kan sikkert gå ut og sjekke, men jeg gidder ikke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 kjøp en ny bilspiller med SD minnekort inngang eller USB Jeg har en skikkelig enkel mp3-spiller, en Creative Muvo elns, og den funker å spille av med en bilstereo med usbinngang. Men så har jeg også en Creative Micro, og den funker ikke på bilstereoen. Noen forklaring? muvoen fungerer som minnebrikke, det gjør ikke microen. du spiller ikke lyd gjennom USB inngangen, det er bilspilleren som bruker spilelren som lagringsbrikke. Dvs at det er ovrhodet ikke noe poeng å ha en mp3 psilelr om den kun skal brukes med USB iunngang på bil, en minnepenn gjør fysisk samme sak Men hvordan vet man hvilke mp3-spillere som funker som kun en minnebrikke? Vet du om jeg kan bruke D2 i bilen? :!: (jeg kan sikkert gå ut og sjekke, men jeg gidder ikke) Hvis den bruker UMS (MSC) så fungerer den. Bruker den MTP eller egen programvare fungerer den ikke. Altså fungerer D2 om du setter den til MSC. Vet du ikke hva forkortingene betyr, bruk google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå