Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har fått et par mailer om at jeg har fått meg nye venner på forumet Gleden ble dessverre kortvarig da disse ikke blir lagt til i vennelisten. Det står heller ingen brukere i "venner som venter på godkjenning". Når jeg følger linken i mailen hvor jeg skal kunne organisere vennene mine, sendes jeg rett til forumets forside. Jeg kan altså ikke bli venn med de som vil bli venn med meg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg har opplevd lignende problemer med venne-systemet. Men jeg får ikke beskjed (etter hva jeg kan huske) om folk har lagt meg til, og nå har jeg et par brukere jeg ikke har noen anelse hvem er når jeg ser på "Felles venner - Vis hvem som har lagt meg til". På selve vennelista er det derimot kun folk jeg har lagt til. Endret 12. mai 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Åja, når jeg sjekker ""Felles venner - Vis hvem som har lagt meg til" kommer de som har lagt meg til opp. Må jeg legge til dem for at de skal komme på vennelisten da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg