ventura87 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har tenkt å kjøpe meg paintball markør på nettet og vil ha en jeg kan bruke med luft. Hva er egentlig den praktiske forskjellen ved bruk av CO2 eller luft? Varer en av de lengre? De markørene jeg har sett på blir solgt med CO2 flasker, er det noe i veien for at jeg kan bytte den ut med en tank med komprimert luft istedet? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har tenkt å kjøpe meg paintball markør på nettet og vil ha en jeg kan bruke med luft. Hva er egentlig den praktiske forskjellen ved bruk av CO2 eller luft? Varer en av de lengre? De markørene jeg har sett på blir solgt med CO2 flasker, er det noe i veien for at jeg kan bytte den ut med en tank med komprimert luft istedet? luft da har du det for evig tid til det blir ødelagt seff.. men CO2 må du skifte ut etter rundt 100 skudd.. men CO2 er en del kraftigere Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det den største og viktigste forskjellen er vel stortsett at det er lettere å få fylt opp en flaske med luft. Jeg har selv luftsystem på min markør. Det koster litt ekstra, men er verdt alle penga. Noen kamerater og jeg spiller Ca. 1 gang i uken. vi har spleiset på en dykkertank med et mundstykke som passer til tankene våre. Dette funker ypperlig. Og når dykker tanken skulle bli tom(noe som tar sin tid), så kan du fylle hele tanken på brandstasjonen for 50kr elns. hvis det ikke var gratis. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det den største og viktigste forskjellen er vel stortsett at det er lettere å få fylt opp en flaske med luft. Jeg har selv luftsystem på min markør. Det koster litt ekstra, men er verdt alle penga. Noen kamerater og jeg spiller Ca. 1 gang i uken. vi har spleiset på en dykkertank med et mundstykke som passer til tankene våre. Dette funker ypperlig. Og når dykker tanken skulle bli tom(noe som tar sin tid), så kan du fylle hele tanken på brandstasjonen for 50kr elns. hvis det ikke var gratis. Hvilken modell bruker dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå