Kurt Grusom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Rett og slett - Dine topp fem multiplayerspill til Ps3! Del opp i to kategorier - Splitscreen/co-op ELLER Online. Få høre deres mening! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Online: 1. Call of duty 4 2. Resistance fall of man 3. Burnout Paradise 4. Warhawk 5. GTA IV Forventet av kommende online/co-op spill: 1. Resistance 2 (8 player co-op baby ) 2. Little Big Planet 3. Killzone 2 4. Metal Gear Online 5. Haze Endret 14. mai 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Mine favoritter, Spiltscreen: The Bigs CoD 4 Co-op: R:FoM Army of Two Online: GTA IV CoD 4 Endret 12. mai 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Splitscreen/coop (har kun testet med 4 spill så langt i denne kategorien): Rainbow Six: Vegas 1 Pixeljunk Racers Guitar Hero III Call of Duty 4 Online: Rainbow Six: Vegas 2 Rainbow Six: Vegas 1 Unreal Tournament III Gran Turismo 5 Call of Duty 4 Har GTA IV også, men jeg aldri rakk å teste multiplayerdelen av spillet før PS3en min tok kvelden. Vil tro det fortjener en plassering på onlinelisten, antageligvis ganske høyt opp, men kan jo ikke sette det der uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Av de jeg har: Split screen Resistance GT5P Online Resistance Burnout Paradise Motorstorm De jeg venter på: Har begge deler Little Big Planet Resistance 2 Motorstorm 2 Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Får vel nøye meg med det jeg har spilt, altså split screen: 1. PES 2008 2. Calling all cars 3. Virtua Fighter 5 4. RFOM Har en del andre, men har aldri giddet å spille dem noe særlig online eller i multiplayer. Synes ikke FOM var all verden, men det er bare fordi jeg aldri har giddet å lære meg FPS uten mus skikkelig . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Det må nok bli CoD4. Synd det ikke støtter booter. Det hadde vært greit, hvis jeg og en kompis ville spille mot andre enn kun hverandre, på samme konsoll. Endret 12. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har ikkje spelt så altfor mange, så for meg blir det; Ein Maskin, Ein Skjerm: Army Of Two Resistance: FOM Virtua Fighter 5 Calling All Cars Sega Rally Online: GTAIV Burnout Paradise Tekken 5 Resistance: FOM Motorstorm Ooog.. Det var alt eg kom på. Endret 12. mai 2008 av sagosen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Online:GTA IV CoD 4 Når det funker så Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Splitscreen/Co-op: 1. Pixeljunk Monsters 2. Highspeed Bowling 3. PES 08 4. Toy Home 5. Tekken 5 DR Online: 1. GTA IV 2. Grand Turismo 5p 3. Motorstorm 4. Tekken 5 DR Online 5. PES 08 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Interessant å se slike lister - tydelige gjengangere ja.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Warhawk er konge! Call of Duty 4 er også vanvittig bra! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Warhawk er det eneste som virkelig har fanget min oppmerksomhet av online spill på ps3, fantastisk morro. Tror også GTA4 kan være gøy online, men jeg tror jeg skal runde singleplayer delen før jeg tester ut multiplayer. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det Snerk sa Warhawk er det mest actionfylte spillet jeg har spilt! CoD4 blir ensformig og kjedelig i forhold. Edit: Lager en liste, bare sånn for å ikke spore helt av her. Online: Warhawk GTA IV Resistance FoM Motorstorm MGS Online Beta (faktisk) Endret 18. mai 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har ikke spilt så mye online, men jeg digger rett og slett Tekken 5: Resurrection Online. Gleder meg til Tekken 6. Metal Gear Online er et annet, som jeg syns var dritartig og viste MG skillsa mine Dark Sector og Lost Planet har so-so online, men er underholdene. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Del opp i to kategorier - Splitscreen/co-op ELLER Online. Warhawk går det i her, men bare når jeg har besøk - altså splitscreen/coop _og_ online. Når jeg spiller multiplayer alene, foretrekker jeg Hotshot Golf. Ellers går mye tid til MMO på PC (City of Heros). Foretrekker som oftest single-player spill, da jeg gjerne vil ha en historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå