sogkib10 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tittel sier det meste. Er ute etter en pulsklokke som ikke har masse overflødige funksjoner som pc-overføring o.l. Trenger en klokke som måler pulsen, så nøyaktig som mulig. Det er i utgangspunktet alt jeg trenger. Fint om den er vanntett og ikke koster all verden. Andre grunnleggende ting som en slik klokke burde ha? Jeg har ikke peiling på slikt Lenke til kommentar
HellBird Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Polar FS1 og FS2 er ganske grunnleggende modeller, som gir deg akkurat det du trenger Prisen er ikke noe å snakke om heller, ca 500-700 kr. Viktige funksjoner -Gjennomsnittspuls -Treningssoner -Makspuls (denne er mest for gøy) Mvh Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har selv en Polar RS100 som fungerer utmerket, den er enkel og grei å bruke. Tror den ligger på rundt 1400,- Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Polar FS1 og FS2 er ganske grunnleggende modeller, som gir deg akkurat det du trengerPrisen er ikke noe å snakke om heller, ca 500-700 kr. Viktige funksjoner -Gjennomsnittspuls -Treningssoner -Makspuls (denne er mest for gøy) Mvh Skal se på den Hva tror dere om å bestille pulsklokker fra eBay? Er mye å spare på det, men er de ekte osv? Lenke til kommentar
sogkib10 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Overbeviste meg selv om at jeg trengte noen ekstra funksjoner Så bestilte meg Polar rs200sd Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Overbeviste meg selv om at jeg trengte noen ekstra funksjoner Så bestilte meg Polar rs200sd Takk for hjelpen folkens Den er sikkert fin den. Lykke til! Men for andre som leser denne tråden vil jeg gjøre oppmerksom på at Apotek 1 selger en helt kurant pulsklokke (LHL-klokka) til 200,-. Denne har selvfølgelig lite fancy funksjoner, men den gjør det viktigste pluss litt til, dvs puls nå, makspuls, gjennomsnittspuls, den har 2 treningssoner, stoppeklokke, vanlig klokke og et enkelt sammendrag av treningsøkta. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har vurdert å kjøpe meg pulsklokke nå, og vil gjerne ha en med endel funskjoner, bla at den sier fra om jeg har for høy eller for lav puls. Har sett på Nike C8. Noen som har erfaringer med den? Eller kan anbefale en annen klokke? Lenke til kommentar
Gjorken Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Polar har pulsklokker til nesten alt. http://www.pulsklokke.no/ Har selv en Polar S725X som jeg er veldig fornøyd med som alltid bruker når jeg skal trene sykkel, ski, løping eller noe annet. Jeg anbefaler den på det høyeste vis du vil ha noe av det beste men det er mange funksjoner du egentlig ikke trenger der xD Gå inn på hjemmesiden og finn den som passer best for deg http://www.pulsklokke.no/ Endret 5. november 2008 av Gjorken Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har sett litt på Polar sine klokker nå, og tror AXN300 eller AXN500 passer meg best. Jeg løper, går på langrennski/rulleski og sykler, så denne skulle vel passe bra? Men hvordan er den tilpasset med tanke på når du går på ski? Og hvordan fungerer dataoverføring? Med tanke på at man sparer rundt 1000,- ved å droppe kompass og dataoverføring, så frister det litt EDIT: Så også på RS400, mulig den er et bedre alternativ? Endret 9. november 2008 av vestlia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå