El Pistolero Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 PACKARD BELL COMPUTER iStart2313 Packard Bell iStart2313 har et pent, stilfullt design og behagelig tastatur og mus. Nyeste MS Vista operativsystem. Kraftig Intel® Dual Core prosessor og frittstående grafikkort med 256 dedikert videominne gjør den perfekt til hjemme bruk og for å spille spill. Med Multidrive DVD-brenner Dual Layer (8,5 GB) kan du se DVD-filmer, brenne dine egne filmer og digitale bilder, samt ta back-up av alle dine viktigste filer. Spesifikasjoner Processortype: AMD ATHLON 64 X2 4400+ SAM2 2,30GHz 1MB Chipset (North Bridge) MCP68s OS Microsoft® Windows® Vista Home Premium RAM 1x 1024 MB (max. 4MB), DDR2 667MHz pluss at vi legger ved 1 GB ekstra (totalt 2GB) Hard drive 250 GB Sata 7200 Optical unit DVD RW Multidrive Dual Layer Grafikk Video NVIDIA 7025 (256 MB shared memory, up to 384 MB turbocashe) Tilkoplinger Sound SPDIF 5.1 + mini jack USB porter 6 x USB 2.0 Andre porter: VGA, Ethernet, 8-in1 card reader Communications LAN 10/100 mBit Størrelse og vekt Størrelse (H/B/D) 175x374x413 mm, 9kg Extras Keyboard 5-boot nordic Mouse HomeOffice software Microsoft Windows VISTA™ Premium Internet Explorer Windows Mail HomeEntertainment software Creator 9 Media Centre (VISTA Premium) Magic Sports Widgets Internet and security software Skype Firefox Picasa Google Earth Google Desktop Google Toolbar Shockwave Player Flash Player Acrobate Reader Creator 9 PackardBell Image Writer Norton 360 (90 days trial version) PB Updator Packard Bell InfoCentre Er dette bra visst jeg kjøper meg et bedre skjermkort? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva må du betale for den og hva skal den brukes til? CPUen er ikke noe spesielt kraftig og AMD er dårligere enn Intel for øyeblikket. Du burde også helst ha minimum 2gb ram hvis du skal spille. 1gb ram i vista blir for nok for lite. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om du skal bruke denne PC-en til spill som bla. CS:S, AOC osv må su nokk kjøpe en pc med et bedre skjermkort vil jeg tro =) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Om du skal bruke denne PC-en til spill som bla. CS:S, AOC osv må su nokk kjøpe en pc med et bedre skjermkort vil jeg tro =) Pcen koster omkring 2500,- og leveres faktisk med 2 gb ram Visst jeg kjøper denne og slenger på et ok grafikkkort, er det smart kjøpt da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Om du skal bruke denne PC-en til spill som bla. CS:S, AOC osv må su nokk kjøpe en pc med et bedre skjermkort vil jeg tro =) Pcen koster omkring 2500,- og leveres faktisk med 2 gb ram Visst jeg kjøper denne og slenger på et ok grafikkkort, er det smart kjøpt da? Man får akkurat så veldig mye for 2500,- så jeg vil si det er et bra kjøp . Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Om du skal bruke denne PC-en til spill som bla. CS:S, AOC osv må su nokk kjøpe en pc med et bedre skjermkort vil jeg tro =) Pcen koster omkring 2500,- og leveres faktisk med 2 gb ram Visst jeg kjøper denne og slenger på et ok grafikkkort, er det smart kjøpt da? Man får akkurat så veldig mye for 2500,- så jeg vil si det er et bra kjøp . Visst jeg kjøper meg et 8800 kort yter denne pcen veldig bra på cod4, css osv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Om du skal bruke denne PC-en til spill som bla. CS:S, AOC osv må su nokk kjøpe en pc med et bedre skjermkort vil jeg tro =) Pcen koster omkring 2500,- og leveres faktisk med 2 gb ram Visst jeg kjøper denne og slenger på et ok grafikkkort, er det smart kjøpt da? Man får akkurat så veldig mye for 2500,- så jeg vil si det er et bra kjøp . Visst jeg kjøper meg et 8800 kort yter denne pcen veldig bra på cod4, css osv? CSS vil gå fint. CoD4 tror jeg vil kunne kjøre fint bare ikke på fullt. Hvis du kjøpe 8800 GT så vil prosessor og minne være flaskehalsen. Endret 12. mai 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå