Litek89 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Finnes det noen Live Linux distrubusjoner, evt. en jeg kan installere på samme partisjon som gjør at jeg kan kjøre Windows programmer som jeg ikke får kjørt på 64 bit windows. I all hovedsak SolidWorks og enkelte Autodesk programmer. Lenke til kommentar
juhu Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 andLinux kan installeres og kjøres i windows direkte: http://andlinux.org/ Har du vurdert f.eks vmWare og ha en virtuell 32-bit windows installasjon? tror det vil fungere bedre enn linux med wine. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har gratis koder til alt fra vmWare lovlig så har tenkt på det =) Men det blir vell litt styr med vmWare og windows? Har ikke satt meg inn i noe av det. Derfor jeg spørr Lenke til kommentar
juhu Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Null stress med vmware og windows.. har selv brukt windows xp (vista) som host, og windows xp som gjeste-OS. du kan f.eks bruke vmware server (som er gratis for alle) og tilkoble med vmware serverconsole, eller du kan sette opp remote desktop på den virtuelle windows maskinen. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ok. Her er det jeg VIL gjøre, spørsmålet er hvordan. Litt steg for steg Jeg har Autocad på datamaskinen. Får den ikke installert på Vista 64 bit. Kan jeg laste ned vmWare server, installere den I Vista 64 bit, boote opp Vista/Xp 32 bit i vmWare server og installere Autocad der? EDIT: Andlinux.org kan kun installeres på windows 32 bit så det er ut vinduet.. Endret 12. mai 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Finnes det noen Live Linux distrubusjoner, evt. en jeg kan installere på samme partisjon som gjør at jeg kan kjøre Windows programmer som jeg ikke får kjørt på 64 bit windows. I all hovedsak SolidWorks og enkelte Autodesk programmer. Kan ikke autoCad etc. ofte kjøres på Unix'er - som f.eks. Linux - native ? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ikke i student programmet som jeg får den gjennom. Dessuten er det en permanent løsning jeg vil ha. Ikke kladding, har bla annet SolidWorks som også ikke fungere på 64 bit Endret 12. mai 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå