username882 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Prøver å installere Ubuntu 8.04 på min PC. I tillegg til XP. Jeg får følgende error en stund uti installasjonen: Installasjonen støttet på en feil ved kopiering av filer til harddisken. Errno 5 input / output error Denne feilen skyldes ofte at CD / DVD spilleren eller harddisken inneholder feil. Prøv å rengjøre CD / DVD-en. Brenn CD / DVD på en lavere hastighet. Rengjør linsen i CD / DVD spilleren. Eller skjekk om harddisken er gammel og må erstattes. Eller prøv å flytte systemet til kjøligre omgivelser. Hva er feil? Ikke noe med cd /dvd spilleren eller harddisken tror jeg. Samme CD har blitt brukt på en annen pc hvor det virket å installere.. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Fikk fiksa det.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Og hvordan fikk du fikset det? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Installerte på en annen måte.. Satte inn CD-en og installerte i windows Dual boot.. Det jeg skulle ha anyway.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå