CellularDude Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har en Acer Aspire 9300 laptop. Har et problem som jeg lurer på har med skjermkortet eller drivere til dette å gjøre. Skjermkortet er NVIDIA GeForce Go 6100. Den har 17 tommers "widescreen". Problemet er visning av enkelte internettsider, der elementer er nor forskjøvet, eller at ikke all tekst vises i tabellkolonner. Har nyeste skjermkortdriver fra Acers driversupportsider. Har også prøvd ulike skljemoppløsninger. Har ikke opplevd dette før, hverkan på min andre laptop, en Acer Aspire 4520 eller laptopene jeg bruker på jobb. Legger ved et par bilder. Det ene viser en VG-side, der noe av teksten ikke vises i tabell. Trippelmorder blir til Trippelmorde og Seriemester blir til Seriemeste. Det andre bildet er fra Norsk Tipping, der teksten i linkene for nettminibank og mine sider (øverst i bildet) ikke vises fullstendig. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å rette problemet? Det oppstår enten jeg bruker IE, Firefox eller Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå