Articfare Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei. Jeg lurer på hvordan man kan effektivt trene rygg uten apparater og ting som skal få deg høyt over bakken... men med din egen kropp eller manualer. Jeg har de siste to årene trent på treningstudio, men har tenkt å begynne å trene mer "naturlig" og dvs. Takker for svar. Lenke til kommentar
Draugluir Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 roing med manualer, pullups, chins, og rygghev. det er alle jeg kommer på i farta.. Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 pullups og chins er bra for rygg, men også roing og rygghev Lenke til kommentar
564215 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvordan utfører man rygghev uten apparat? Oo Lenke til kommentar
Draugluir Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 liggende på gulvet funker til en viss grad, selv om man får en veldig liten ROM. ellers må man bare være kreativ. liggende på soffan med beina under bordet kansje? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Liggende roing ligger på et brett også løfter du opp manuler/stang helt opp også ned igjen. Oversikt over ting en kan gjøre; http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå