tomsi42 Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Ok, så slo Latvia oss i ishockey ... Men som man sier her: Kippits 1/400s, f/4, 17mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Dette likte jeg. Regner med at det var et bevisst valg å ikke ha glasset i fokus, men jeg ville likt bildet bedre om du hadde det. I så fall hadde det til forveksling lignet på et reklamebilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Glasset ble riktignok mer ute av fokus enn tilsiktet - men i og med at det ikke er noe reklame; så kan jeg leve med det. Det som er pluss er at struktueren til bordet ble såpass bra som det ble. Bildet er forøvrig tatt fra den første skikkelige brune puben jeg har funnet har i Helsinki - One Pint Pub. Den blir ikke lett å finne - dvs. på google finner du den - men i Real Life? Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Kremt... er det jeg som skal være pirkete i kveld? Jeg mener nemlig at det i utgangspunktet er et kult bilde. Godt fanget og en god ide. Men du har ikke vært nøye nok med detaljene. En nennsom klonejobb oppe til høyre er definitivt på sin plass før dette sitter skikkelig. Bra jobbet kan bli godt jobbet, Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Kremt... er det jeg som skal være pirkete i kveld? Jeg mener nemlig at det i utgangspunktet er et kult bilde. Godt fanget og en god ide. Men du har ikke vært nøye nok med detaljene. En nennsom klonejobb oppe til høyre er definitivt på sin plass før dette sitter skikkelig. Bra jobbet kan bli godt jobbet, Tom. Jeg ser hva du sikter til - jeg hang meg opp i en klonejobb over glasset - den var verre. Men jeg kan alltids ta en tur til innom PS jeg Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Kippis!, ikke kippits rett skal være rett. snakker vi Lapin Kulta, Karhu, Olvi eller kanskje Koff? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Kippis!, ikke kippits rett skal være rett. snakker vi Lapin Kulta, Karhu, Olvi eller kanskje Koff? Mine finske variasjoner vil for alltid suge ... Og du får sikkert angst når jeg forteller deg at det er Krombacher* av alle ting i glasset Som trøst, kan jeg si at jeg allerede har vært igjennom listen din - flere ganger. Smakte forøvrig en ypperlig IPA på den samme puben; men den var ikke laget av et bryggeri jeg kjenner navnet til. Tom *) Som forøvrig er et tysk øl jeg er meget glad i Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Kremt... er det jeg som skal være pirkete i kveld? Jeg mener nemlig at det i utgangspunktet er et kult bilde. Godt fanget og en god ide. Men du har ikke vært nøye nok med detaljene. En nennsom klonejobb oppe til høyre er definitivt på sin plass før dette sitter skikkelig. Bra jobbet kan bli godt jobbet, Tom. Jeg regner med at det er mer dette du er ute etter ? Originalen ser forøvrig slik ut: Tom Lenke til kommentar
dfens Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Et fint bilde, bra fargespill og godt å få med bokstavene så tydelig. I ettertid er det alltid å artig å tenke på, hva kunne gjort bildet bedre? Og her er to tanker jeg gjør meg: 1) Jeg klarer ikke helt å se det på bildet, men er skyggen på motsatt bordet på treplaten? Hvis ikke, så ville jeg ventet til solen flyttet bokstavene litt nærmere (hvis tiden tillot det). Da kunne du; 2) Satt glasset på motsatt side av bordet, for å tydelig få med alle bokstavene. Slik det er nå kommer skyggen og lysbrytingen i veien for bokstaven "r". Det hadde vært interessant å se mer av fargene fra ølglasset. Komposisjonsmessig hadde jeg og likt glasset på motsatt side av bordet for å gjøre det mindre dominerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå