bamsefar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Tid for oppgradering, og jeg har vel egentlig allerede bestemt meg for hva jeg skal ha, men jeg kjører safe og spør om innvendinger i tilfelle jeg skulle ha oversett noe: CPU: E8400 - Hadde egentlig tenkt meg Q9450, men siden de er ikke spesielt lett å oppdrive og jeg ikke er interessert i Ebay handel så går jeg for E8400 til de er lettere å få tak i. MB: Gigabyte GA-X48-DQ6- Det eneste jeg er usikker på her er om det er noen spesiell forskjell mellom DQ6 og DS5 utenom Quad Bios/Dual Bios, og ikke minst om det er verdt det? Skal være sagt at jeg har tenkt å klokke fletta ut av både E8400 og Q9450 når jeg engang får tak i en. RAM: Mushkin DDR2 4096MB XP2-8000 1000MHz - Her er det jeg er mest i tvil. Er PC8000 rett RAM for CPU, eller burde jeg gå høyere? GPU: Gainward GeForce 9800GTX - Har ikke tenkt å forandre på denne, bare nevner den. Kjøper fra Komplett pga ukens tilbud på denne, selv om det bare er litt over en time igjen av akkurat den Har lagt inn en ordre på delene fra Komplett, pga Ukens tilbud, men kan alltids forandre på det skulle det være noe. Er jo fortsatt pinse i morgen så det skulle vel gå greit. Har fra før av kjøler (om jeg finner koblingene til socketen, derfor jeg kjører boxed) og mer enn god nok PSU. Planlegger å kjøpe nye 4GB RAM når jeg kjøper meg q9450. Endret 11. mai 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå