Zeurut Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Final Fantasy crisis core , er det et bra spill? eg lurte bare på om noen viste , noe om dette spillet, om det er et bra spill...? Er noe kule ting , du kan gjøre på dette spillet? F, eks, GF, eller magic angrep osv... Er det bra historie? Eg ville bare spøre dette , ka syns dere, som leser dette;) om dette spillet Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Zeurut skrev: Final Fantasy crisis core , er det et bra spill?eg lurte bare på om noen viste , noe om dette spillet, om det er et bra spill...? Er noe kule ting , du kan gjøre på dette spillet? F, eks, GF, eller magic angrep osv... Er det bra historie? Eg ville bare spøre dette , ka syns dere, som leser dette;) om dette spillet Hørt av mange FF fans at det skulle være bra Mer vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nå finnes det vel flere definisjoner på hva et 'bra' spill er. Jeg syntes det er et ganske bra spill hvertfall... Nuf said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå