bruker9842 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har fått to trojanere på PC-en som jeg ikke for bort så derfor skal jeg "reinstallere" datamaskinen, har Windows Vista Home Premium hvordan gjør jeg det da? håper på svar. <3 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sette inn dvd-plata med vista, installere og ha koden klar.... Kan være en idé å formatere, ta kopi av dokumentene og evt. epost først så går det bra. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Sette inn dvd-plata med vista, installere og ha koden klar.... Kan være en idé å formatere, ta kopi av dokumentene og evt. epost først så går det bra. Har ikke noen cd med vista jeg kjøpte PC-en med vista. Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hvilket merke er det og hvor kjøpte du den Endret 12. mai 2008 av Amphion Lenke til kommentar
Jonas9300 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Jeg har fått to trojanere på PC-en som jeg ikke for bort så derfor skal jeg "reinstallere" datamaskinen, har Windows Vista Home Premium hvordan gjør jeg det da? håper på svar. <3 Du trenger vel ikke å reinstallere windows fordi om du har fått virus? Bruk et antivirus program til å fjerne det. Men ble usikker nå som ingen har sagt det før ^^ Endret 16. mai 2008 av Dezperado Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Holder det vel ikke å formatere hardisken da? Eller må man innstalere Vista igjenn når man har formatert hardisken? Men håper jo at Dezperado har rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå