Syar-2003 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Operation 0 - 50°C , Humidity 20% - 80% Storage -20 - 85°C , Humidity 10%-90% Dette er tekniske data for mine egne PSU manualer. Så svaret er nok nei. Sjekk data for dine egne , men regner med at det er tilnærmet likt. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Topic sier vel det meste Skulle vel tro det går bra, mener å ha lest om en som testet, men hvordan vil du unngå kondens og ising? Han andre duden måtte bare gi opp..... Skal lete etter link, glemmer alltid å ta vare på nyttige linker før reinnstall av OS... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Litt rart synes jeg .... Er jo bare vanlige elektroniske koplinger, kommer selv til å la den stå uten PSU kabinettet, så sagt helt åpent Edit: Har planer om å lage en chiller med evaptor og Hw i samme kassa utenom optisk drev og HDD da Tenkte å pøse på med mineral olje og isolere hele kassa da blir det ikke kondens og alt av utstyr blir kalt, ogås tenkte jeg og bruke 4stk 12v pumper til å sirkulere mineral olja Men når jeg tnekr meg om så vil vel kanskje olja fryse ..... Hva anet kan brukes da :S Endret 11. mai 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå