OscarMike1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ettersom det er så mange bilder av uheldige sjeler og sauer i denne delen av forumet om dagen, tenkte jeg å forsøke meg på annet - en stridsvogn. Eller en tanks, som er et mye kulere ord. 50mm f1.8 1/1000 Iso 100 Endret 11. mai 2008 av eirik_a Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ganske bra tolkning av objektet.... Liker det ganske godt. Det er på en måte litt billig med den innrammingen, for da ser nesten alt stilig ut. Likevel innrømmer jeg at resultatet er bra. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jepp. Enig. Man ser ikke helt hva det er, så bildet kan tolkes (eventuelt gjenkjennes av en ekspert på tanks?), noe som er kult. Får intrykke at av det er noe massivt på alle tre bildene selv om du har tatt bildene i så små utsnitt. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hva er alternativet til å vise denne bildeserien på BK om ikke ramme? Vogna står forresten på Akershus festning, borte ved museet. Lenke til kommentar
dfens Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Siden det er bilde av en tanks, burde det ikke vært tatt bilde av mer typiske objekter på tanks? Luke, kanon, belte (noe kanskje det midterste bilde er), maskingevær etc. Bildene er gode, det er ikke det, men de kunne like gjerne vært tatt på en, tja.. båt. Det er selvsagt helt opp til fotografen å ta bilde av det man måtte ønske, men jeg ville bare si hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Det er derfor jeg elsker fotografi, man tolker et motiv på sin egen måte. For min del trenger det ikke være abstrakt over hele linja, men jeg tror min tolkning fikk deg til å kikke en ekstra gang og tenke litt. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kunne ikke se at det var en stridsvogn, men jeg likte bildene fordet. Det blir en pen liten abstrakt serie, men jeg synes det miderste bilde er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå