start1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) ? Endret 11. mai 2008 av start1 Lenke til kommentar
aninho Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har du noen Gull- eller Diamantkort da? Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 ? gjør om emnetråden før moderatorne kommer og klager. det er jo så kjederlig Lenke til kommentar
96tark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har du noen Gull- eller Diamantkort da? Han Har I Diamant: Tomasz Sokolowski Thomas Myhre Tore Reginiussen I Gull: Joachim Sørum Pål Steffen Andresen Christian Steen Stig Johansen Ismael Beko Fofana Valtar Tomaz Junior Lenke til kommentar
start1 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkort pål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu? Ja, Vi samler sammen, men roberbu har bestemt seg for å samle alene. Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 jeg har sokolowski , myrhe og reginiussen i diamantkortpål steffen andresen, cristian steen, valter tomaz junior, stig johansen, joachim sørum og ismael beko fofana i gullkort og en hel haug av normale / vanelige oh shit!? har du di samme som 96tark, eller samler dere sammen. er du robertbu? Ja, Vi samler sammen, men roberbu har bestemt seg for å samle alene. fint da vet jeg jo at start1 heller ikke svindler Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 ? Myklebust, Konan Ya,Raymond Kvisvik, Peter Ijeh, Martin Fillo, Kristian Nicht alle i gull mot Sokolowski Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette forumet er lagt opp for 1 tråd pr bytterunde, og med navn på kortene i emnefelt. Da dette tydeligvis var en tråd som skulle brukes i går, samt at trådstarter har laget ny tråd i dag, stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg