Blackster Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei, Gikk til innkjøp av ny strømadapter til min HP pavillion 9074ea. Det har fungert greit. jeg skal bare ha den til jeg får min originale tilbake fra rep. Dette er en fra Microbattery. denne funket helt fint...til noen minutter siden. Det ser ut som når jeg putter den in så går touchpad'en berserk...jeg får ikke gjort noe som helst....eller for å si det som er riktig....Touchpad'en reagerer såvidt når jeg putter inn den nye adapteren...bytter jeg til den gamle så fungerer det igjen Jeg skjønner ikke helt hvordan en strømadapter kan ha en konflikt med musa?...er det noen som har vært borti dette før?? burde jeg kanskje levere tilbake strømadapteren?? den bråker faktisk litt også...var nesten sånn at jeg ble redd for at den skulle brenne opp. og ja den gamle adapteren skal til rep...den funker bare i en posisjon..flytter jeg på PC-en slutter den å lade...noe somkan være litt frustrerende Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Høres ut som om du har fått feil adapter for din bærbare spør du meg. En med feil utgangsspenninger. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Høres ut som om du har fått feil adapter for din bærbare spør du meg. En med feil utgangsspenninger. det kan jo egentlig tenkes...siden det er en tredjeparts adapter. Men den funker jo for lading. og tidligere så har den fungert som bare det. men plutselig så har den begynt å gi utslag på Touchpad'en. Men jeg skjønner ikke hvorfor Touchpad'en. Jeg ser liksom ikke sammenhengen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå