The Ghost Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har et nesten ubrukt Antec P190 som jeg vurderer å selge inkl. PSU'ene, det jeg lurer på er hva jeg kan få solgt det for ? Tenkte dere her har mer peil enn de i salg/kjøp avdelingen Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 slå av ca 30-40% av nypris så blir nok den solgt fort Nypris finner du i prisguiden Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg prøvde å selge Kabbiset mitt, inkludert PSU'ene for 2 lapper for noen uker siden, uten hell. Ingen interesserte. Hadde den riktignok der bare i noen dager (3-4). Og da ville jeg ha 1800-2000 for'e. Får sikkert solgt det til 1500 hvis det er Peeent brukt... Uansett, den STORE bakdelen med kabbiset (og plassen du holder til, skien), er vell at det ikke er mulig å hente det (tror neppe folk reiser flere timer fra oslo for å hente et kabbis, viss det er så langt), 23.5 kg tar på! Endret 14. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 frakt prisen ligger ikke så høyt og er jo negativt at du bor i oslo, tenkt på alle de tromsøingene som gjerne skulle hatt det men gidder ikke posten og ikke gidder de å kjøre helt til oslo heller Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bor du i tromsø har du bosatt deg for å få et hardt liv... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Antagelighvis så er det noe feil med PSU'ene og om det er det blir det RMA og nytt kabinett som jeg ikke åpner Da burdte det bli litt emr verdi i det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Selger du fortsatt Antec P190? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå