simen_gunnar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva slags fisk er dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er en Bergylte. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En drittfisk i mitt hode. Kan nesten ikke brukes til noe, og når man får opptil 20 stk i et garn er det ganske kjipt å rense ut alt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bergylter er faktisk imponerendes sterke i forhold til størrelsen. Fikk en forrige dagen som virkelig dro til så eg trodde eg hadde fått laks. Fisker med dupp og reke etter rømt laks da eg fikk bergylten. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Mye futt i de ja, men alltid like nedtur når du drar dem opp Fikk en usannsynelig stor en en gang, den målte nesten 40cm, noe som faktisk kvalifiserer til norgesrekord Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En drittfisk i mitt hode.Kan nesten ikke brukes til noe, ........... Berggylte er fin til fiskesuppe. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vet det er en del som salter dem.. men vil anbefale de til teine-mat Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det slår ikke denne fisken. Rognkjeks. Det er den dummeste fisken jeg noen sinne har fått. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det slår ikke denne fisken. Rognkjeks. Det er den dummeste fisken jeg noen sinne har fått. ler meg skakk =) Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk en sånn engang når jeg fiska bånnsnøre i en lita jolle med fatter'n. Utenfor Stavern, rett ved en fjellvegg. Jeg tror den var rundt 1.5kg. Dro som en jævel. Tilògmed med bånnsnøre så måtte jeg dra noe jævlig mens snøret føyk frem og tilbake. Den fungerer kurant i fiskesuppe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå