Bendit Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 HEI! Har akkuratt kjøpt meg nye data deler, kasa de inn i gamle kabinettet. GPU lå på 60-70 grader under gaming. Cpu har jeg en fin copper vifte til så den var grei. Hardisken var litt varm men ikke noe veldig. Jeg har et 5år gamelt kabinett. ingen vifter der men satt inn en brkete 88 siden det er det eneste det er plass til. Det er heller ingen luftveier. Det er et bra oppsett for pci harddisk og cd-rom plassering selvom gpuen ikke fikk plass der så jeg måtte improvisere med sag. Er det viktig at jeg skaffer nytt? så på et nytt til 1000kroner men er det verdt det? merker man noe forskjell som er verdt 1000 kroner? utseende bryr meg ikke, men det gjør størrelsen, jeg har et lite midi tower. litt varmt og litt skrøplig men ødlegger det dataen? Isåfall, hva er billig og bra. Trenger ingen strøm. så på dette Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I ditt tilfelle er nytt kabinett essensielt Du får alt for dårlig kjøling i det du har, om du liker lys og vindu går du for Antec 900 om du liker det rent og pent med ordenlig kvalitet går du for P180 eller P182 Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 I ditt tilfelle er nytt kabinett essensielt Du får alt for dårlig kjøling i det du har, om du liker lys og vindu går du for Antec 900 om du liker det rent og pent med ordenlig kvalitet går du for P180 eller P182 Noen stor forskjell på støy? er ikke fan av verken lys eller støy, men heller lys enn støy Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Av hva jeg har hørt er Antec 900 ganske så støy svak, men det er definitivt også P180/P182 Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du skal ha nytt kabinett uten "flomlys", og som samtidig er lydløst anbefaler jeg DETTE. Det har god plass inni, er lydløst, uten plagsomme lyskilder, og med 2stk 120mm-vifter. Kabinettet har fin bredde, så en Thermaltake Typhoon går fin inni hvis en fjerner "trakten". Jeg har hatt dette kabinettet sammen med en Mist 500-Watter i ett år, og er stadig fornøyd. Jeg er ganske kravstor til stillhet, men samtidig ingen fan av "amerikansk juletre", derfor kjøpte jeg det kabinettet. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har samme kabinett som han over og er storfornøyd med det, men å kalle det lydløst er å overdrive en smule, er for tynne plater alle veier til å være lyddempende, men prisen tatt i betraktning er det ingenting å klage over. Men blir litt viktig hva en putter inni for å holde støynivå nede. Angående varmeproblemene dine, hva med en ny gpu kjøler? Få inn noen stillegående vifter i kabinettet? Temp du nevner for gpu er ikke avskrekkende, men du kan nok få problemer å overklokke noe særlig. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) endte opp med antec 900. Fant demovare hos komplett til 600 kroner. slo til der jeg. Takk for all hjelpen! Endret 11. mai 2008 av Bendit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå