Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor er pocketbike så billig? - Hva går i stykker først på en?

Anbefalte innlegg

Heisann!

har en 10 år gammel lillebror som er ute etter å kjøpe seg et billig motorisert leketøy.

Han har kikket litt på Pocketbikes, og de virker jo ganske billige, 2.000 for en HELT NY en, men så lurer jeg på; er ikke pocketbikes bare søppel? Er det ikke så at de går fort i stykker, og da er det som regel girkassen som går?

Ellers så hadde fungert med en billig crosser også, men skulle helst holdt seg innen 5.000,- Noen som kunne linket til noe brukbart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pocketbike er søppel, ja. Ihvertfall om du tar den med på humplete veier og utenfor asfalten som en kamerat gjorde. Ramma knakk xD

Jeg hadde gått for en rimelig Honda MT5, Suzuki TSX eller lignende. God deletilgang, og veldig god kvalitet. Hiv på litt trim og de går slettes ikke verst heller.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har en pocket bike selv. Har hatt den i 3 måneder og går fantastisk bra. Eneste jeg har gjort er å bytte forgasser. Men ja ting går fort i stykker hvis du ikkebehandler den bra. Du må f.eks sjekke at alle skruer å sånt sitter skikkelig HVER gang du skal kjøre. Jeg anbefaler pocketbike da det er himla gøy å kjøre på + det vekker mye oppmerksomhet i nabolaget når du kjører ;p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...