Scotty Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hei. Etter å ha hatt phpBB3 installert i drøyt noen få dager og etter å ha prøvd å installere en garage mod så sitter jeg litt i knipa. Det startet med at jeg skulle installere garage moden, og det virket da som at jeg gjorde en feil et sted. Så jeg tittet i bunnen av install.xml filen og der stod det at det bare var å erstatte med backup filene. Uten baktanke blandet med litt panikk så tok jeg og erstattet de redigerte filene med de orginale filene som jeg hadde liggende på desktopen. Så når jeg går inn på forumet så skal jeg inn på en topic så blir det helt blankt. Det gjelder også når jeg lager nye topicer. Jeg tok da ingen backup(hva tenkte jeg på?), ettersom det ikke virket så veldig komplisert å installere denne moden. Finnes det noen løsning til åssen jeg kan fikse dette uten å miste all inholdet i alle trådene? Føler at det er rimelig krise om jeg ikke klarer å gjennoprette dem, selv om det bare er noen få titals topicer. Takk på forhånd! Beklager om dette er feilpost. Endret 11. mai 2008 av Scotty Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bare å laste opp samtlige uredigerte filer (unntatt konfigurasjonsfila). Ingen ting som er i databasen blir berørt, slik som brukere og tråder/innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå