Sicho Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har en åpen bestilling hos komplett.. Venter på Sappire 9700 Pro som kommer inn engang i neste uke.. Hva skal jeg gjøre ? Vente på 9800 Pro eller ta til takke med 9700 Pro.. Er forskjellen og prisen?? verd den ekstra lille ventetiden, det snakkes jo at kortet allerede kommer denne månden. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Oj, vanskelig å si, men hvis det er GARANTERT at 9800 kommer i løpet av mars, dvs ute i butikkene,er det kanskje like greit å vente noen dager, vel å merke hvis du har en tussing ekstra å spandere. Hvis ikke er det jo bare å kjøpe nå, det kommer alltid noe nytt som veldig mange sikkert kommer til å påpeke, og det går jo ikke an å gå rundt å vente og vente i evig tid heller. Lenke til kommentar
Tranby Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Enig med deg BioNor, vent hvis du har penger til det Hvis ikke kjøp 9700pro... Du blir nok ikke skuffet av 9700pro heller så! Er et utrolig bra kort! :wink: Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Vil si det slik,ikke vent på 9800 det blir å koste tett på 4000 spenn og det er det ikke verdt i forhold til 9700 Pro. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Har sendt mail til komplett om de har noe peiling når de får det inn og hvor mye det vil koste.. Men du Robin.B du har samme skjerm som meg, Syncmaster 959nf.. Har du det problemet at du må stille skjermen hver gang du starter opp?? Jeg har installert alt av nyeste drivere, bruker den mousescreen, har usb kabelen plugga inn og alt.. Kjører 1280x1024 på 100 hz.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Nei jeg har ikke problemer i det hele tatt med instillingene av skjermen,den holder seg fint. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Rart, jævelig irriterende og måtte stille inn skjermen på nytt hver gang jeg starter et spill og hver gang jeg booter opp på nytt eller slår av skjermen, får sende inn en mail til Samsung og høre hva som kan være galt.. foresten, har man muligheter for auto instillinger? Eller må man stille inn selv og lagre? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg bruker et program som heter Reforce til å låse Hz på skjermen i de forskjellige oppløsningene. Du kan jo prøve det for å se om det kan hjelpe. http://www.pagehosting.co.uk/rf/ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil si det slik,ikke vent på 9800 det blir å koste tett på 4000 spenn og det er det ikke verdt i forhold til 9700 Pro. Ro ann litt da, se på Hw.no sin egen info 9800-pris så kan du sjekke selv på aftenposten på valutta kalkulatoren på hvor mye det blir i norske kroner blir vel heller rundt 3000 kr tenker jeg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil si det slik,ikke vent på 9800 det blir å koste tett på 4000 spenn og det er det ikke verdt i forhold til 9700 Pro. Ro ann litt da, se på Hw.no sin egen info 9800-pris så kan du sjekke selv på aftenposten på valutta kalkulatoren på hvor mye det blir i norske kroner blir vel heller rundt 3000 kr tenker jeg. Som regel kan du ta den prisen å gange med 10 så får du prisen ut i norske webbutikker, i dette tilfellet blir det 399 x 10 =3990. Desuten tviler jeg sterkt på at det kortet vil vere i norske hyller for tidligst 15 - 20 april. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 huff at folk skal være så negative ja, jeg vet det, men jeg håper på og få kortet selv, og jeg prøver og være optimistisk. tenker jeg kjøper meg et 9600 kort jeg. Håp er et lite brukt ord i vårt samfunn, meningen er kanskje glemt.... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil si det slik,ikke vent på 9800 det blir å koste tett på 4000 spenn og det er det ikke verdt i forhold til 9700 Pro. Ro ann litt da, se på Hw.no sin egen info 9800-pris så kan du sjekke selv på aftenposten på valutta kalkulatoren på hvor mye det blir i norske kroner blir vel heller rundt 3000 kr tenker jeg. Det ligger på samme prisen som R300 Pro da det ble lansert,og det kostet tett på 4000.Så det er ingen grunn til å tro noe annet nå,og pris differansen mellom 9700 pro og 9800 pro kan man kjøpe seg en ny Cpu for i beste fall hvis den man har er for treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå