banany12 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 jaok, jeg laster opp hvilket som helst bilde i loggen min! Bra nok nå? xD Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Skal jeg legge ut bilder fra age of conan i arbeidsloggen min? nei det gjør jeg ikke, jeg er ikke tilbakestående. Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Om du ska komme med flere sånne kommentarer så kan du bare gi f i å skrive her. Om du ikke liker det, så ikke se på de da! Sorry for ordbruket mitt, men er litt lei av at du skal mase.... Thx, å legg ut hvilket som helst bilde i loggen din, er jo ikke mitt problem. Peace out! = ) Edit: Har fått tak i Kjetil som driver å lager skisser nå. *Gleder meg til resultatet* = ) Endret 25. juni 2008 av banany12 Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Har enda ikke funnet den rette plassen for lcd'en (20*4cm), om du har noen tips, så skriv de her! Tar alle forslag serriøse = ) Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 latterlig mange bilder, orket ikke se på 1/5 av dem engang. Mye av det samme, få flere konkrete bilder som viser resultatet av det du gjorde, gos å forklar, ikke en tegnesiere hvordan du lager kabinettet Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 latterlig mange bilder, orket ikke se på 1/5 av dem engang. Mye av det samme, få flere konkrete bilder som viser resultatet av det du gjorde, gos å forklar, ikke en tegnesiere hvordan du lager kabinettet Jaok Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvorfor skal du ha plexi forann skjermen? er vel bedre å kline skjermen rett inni? Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Hvorfor skal du ha plexi forann skjermen? er vel bedre å kline skjermen rett inni? Skal ha en skjerm i fronten = ) ... men har ikke tid til kabinette i sommeren, jobber. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 phew, ble litt redd nå... husker jeg hadde en ubergammel tv en gang med plexi forann for å beskytte glasset, var forferdelig å se gjennom :S måtte bare knuse vekk plexien fordi den hadde så mange riper Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nå er det vel bare og få tak i skjermen, lakkere resten, og bli ferdig ; ) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har du en e-post-addresse jeg kunne fått på PM? du har sendt en mail til oss på jobb angående prosjektet ditt, men mailen din kommer fra "[email protected]". Blir liksom litt vanskelig å svare på den.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Heyhey!! Mitt navn også jo! Håper gummiringene passet, og si ifra hvis det er noe mer jeg kan hjelpe med! Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Heyhey!! Mitt navn også jo! Håper gummiringene passet, og si ifra hvis det er noe mer jeg kan hjelpe med! Hehe, måtte jo ha med deg å da ; ) ...du har jo vore en stor hjelp med å støtte, og finne fram ting da jeg maste ; p Takk! = ) Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvorfor ikke kjøpe Mac? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 plasering av dvd-rom. om det er plass bak lcd'n så hadde jeg plasert den på høykant på en av sidene. Lenke til kommentar
banany12 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvorfor ikke kjøpe Mac? Fordi det var en hærlig opplevelse å bygge den selv, og så få den til å virke som den skal når du er ferdig! + Mac sux, og er alt for dyrt iforhold til ytelsen : ) Endret 20. april 2009 av banany12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå