P-in-P Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! For et par år siden så fikk jeg Logitech G25, men etter en stund så gikk det i stykker så spørsmålet er, har jeg fortsatt garanti på det? Har lett litt på sidene til logitech, men jeg finner ikke noe om det. Om jeg kan få returnert det hvordan skal jeg da gå frem? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du har nok 2 års reklamasjonsrett på produktet. Om du fortsatt har garanti er jeg usikker på. Hva er det som er galt med produktet? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Mistet all motstand i rattet og det fungerer ikke lengre. Tar ikke imot signal når jeg vrir på rattet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ring logitech sitt norske supportnummer, de fikser alt dette her fort og raskt . Kan nesten garantere deg god service derifra! EDIT: Så lenge produktet er under 2 år... Endret 12. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er det Men hvordan er det med frakt o.l.? Går det ann å ta dette her på mail også i stedet? Liker best det så slipper jeg å skrive ned saker underveis Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du har nok 2 års reklamasjonsrett på produktet. Om du fortsatt har garanti er jeg usikker på. Hva er det som er galt med produktet? Du har nok 5 års reklamasjonsrett på produktet. Hvor lang garanti du har settes av selger. Tror det finnes et minimum her, men i hvertfall 1 år. Viktig å skille mellom garanti og reklamasjon da det ikke er to sider av samme sak. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 De sender deg stort sett bare et nytt sett, mot at du sender tilbake USB-kabelen e.l. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du har nok 2 års reklamasjonsrett på produktet. Om du fortsatt har garanti er jeg usikker på. Hva er det som er galt med produktet? Du har nok 5 års reklamasjonsrett på produktet. Hvor lang garanti du har settes av selger. Tror det finnes et minimum her, men i hvertfall 1 år. Viktig å skille mellom garanti og reklamasjon da det ikke er to sider av samme sak. 5 års reklamasjonsrett på et lekeratt? Det tviler jeg sterkt på du får noe gjennomslag for i FTU. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Du har nok 2 års reklamasjonsrett på produktet. Om du fortsatt har garanti er jeg usikker på. Hva er det som er galt med produktet? Du har nok 5 års reklamasjonsrett på produktet. Hvor lang garanti du har settes av selger. Tror det finnes et minimum her, men i hvertfall 1 år. Viktig å skille mellom garanti og reklamasjon da det ikke er to sider av samme sak. 5 års reklamasjonsrett på et lekeratt? Det tviler jeg sterkt på du får noe gjennomslag for i FTU. For et produkt som koster 1500 kr +? Hvorfor ikke det? Skal man ikke ha reklamasjon på en Xbox eller PS fordi det er et leketøy? Det at man har reklamasjonsrett betyr ikke at man har rett på å få nytt produkt uansett hvordan man har behandlet det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 2500 faktisk... Men jeg har sendt mail til Multicom og de tok seg av saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå