lokeland Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ettersom jeg for tiden leser flere blogger enn jeg greier å holde styr på, har jeg funnet ut at jeg trenger å samle alle i en feedreader av et slag. Og siden jeg bruker forskjellige PCer iløpet av dagen vil jeg gjerne ha en onlinebasert. Er det noen som vet om en god en? Et ønske er at man kjapt kan kunne se nye innlegg i bloggene. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Google Reader kan vere eit alternativ. Du kan importere OPML-filer for å raskt få inn alle kanalane. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bruker sjølv google reader, og er meget nøgd. Den har transformert min online kvardag - til ein enklare ein. Google har gjort det igjen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Har nå brukt den i et par dager og jeg er strålende fornøyd! Webapplikasjon i ekte Google-stil. Holder styr på 29 blogger for øyeblikket, og jeg bruker jo bare en brøkdel på å sjekke alt i forhold til før! Herligt. Takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå