Lurvefranzen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg prøver å løse et problem som min far sliter med angående å koble til et Bluetooth Handsfree- set til Nokia telefonen sin. Det er en Nokia 6267 modell, og Handsfree- settet er også Nokia BH- 600. Vi har fulgt bruksanvisningen, der vi først og fremst skal lade Bluetoothen. Videre har vi skrudd på telefonen, skrudd på Bluetoothen, søkt etter Bluetooth- enheter på mobiltelefonen - men telefonen finner ingen enheter. Har prøvd flere ganger, men det virker som om Handsfree- settet ikke sender ut signaler, til tross for at den er på. Er det noen som vet om jeg har gjort noe feil, noe jeg kan gjøre for å fikse det eller hva problemet kan være? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du sier ikke noe om parring her, så jeg antar det er der dere misser. For å få BH-600 i parringsmodus må den være slått av, for så å holde på-knappen inne til den lyser grønt permanent. Man kan så søke etter den fra mobilen og parre de. Passordet for parring er 0000. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Du sier ikke noe om parring her, så jeg antar det er der dere misser. For å få BH-600 i parringsmodus må den være slått av, for så å holde på-knappen inne til den lyser grønt permanent. Man kan så søke etter den fra mobilen og parre de. Passordet for parring er 0000. Det har jeg ikke prøvd, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå