Nidaroo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Røret fra motor til lyddemper har knukket av, så det bråker noe jævlig. Det som er da, er hvordan man på en enkel måte kan få tettet og fjernet mye av dette bråket? Vet at det beste er å få sveist dette sammen igjen, men pr, dags dato gidder jeg ikke det. Tar heller en enklere løsning. Så, vet du om noe som man kan få "tettet" litt igjen, så skriv ned her! Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) øl eller colaboks, klipp av endene, klin på MYE tetteguff og rull boksen rundt rørene. Klem igjen med slangeklemmer eller eksosklemmer. Eller dytt røret fullt av stålull og dra noe netting rundt enden, som du fester med f.eks slangeklemme eller eksosklemme edit: Å dytte rørert fra stålull er kanskje ikke så lurt hvis det er nærme motoren Endret 11. mai 2008 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Vil ikke boksen smelte? En kompis prøvde noe igår og det endte med at det brente under bilen. Men siden det nærmest er helt i enden til lyddemperen, så ikke så enkelt og få tettet det :s Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hva med å kjøpe en ny potte? Dersom du verdsetter fritiden din til mer en 5 kr pr time, så kjøp ny potte. Tetteguffe koster endel det også. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det som er da, er at jeg kun bruker bilen til herje bil. Og ønsker ikke å legge så mye penger i den. Men, får se om jeg bare får sveist det sammen. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis det fortsatt er noe å sveise i... Litt trasig å reparere lekasjer akkurat i overgang fra rør til eksospotte hvis det er rusta av. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om det allerede er knekt av, så er sannsyneligvis resten kaputt også. Om det er en hærjebil, finn en del på dynga eller noe som kan passe, mekk sammen et eller annet som blir tett. Det er en fordel selv om det er en hærjebil at det ikke lekker eksos inn i bilen. Kulos er svært giftig og luktløs og kan kverke deg på 1 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå