lille-hl Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei! Har en amp og en multieffekt med MIDI. Jeg har tenkt til å få kontrollert begge med en MIDI kontroll. Kan jeg bare bruke en Sånn! , eller må jeg kjøpe noe mer utstyr? Takker for svar! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg får ikke linken din til å fungere, jeg. Lenke til kommentar
lille-hl Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg får ikke linken din til å fungere, jeg. Tror det er noe gæren't med den... http://www.behringer.com/FCB1010/index.cfm?lang=ENG Litt kjedeligere, men i alle fall en link. Peace! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er mulig dette blir for enkelt, men jeg ser for meg at det enkleste er å bruke en MIDI- kanal for hver enhet du vil styre. Så hvis brettet kan bruke mer enn en midikanal, noe jeg vil tippe det kan, er jo saken i boks, i hvert fall hvis det er mulig å switche mellom de to på en enkel måte, eventuelt å kunne assigne de forskjellige bryterne til forskjellige kanaler samtidig. Det har jeg ikke undersøkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå