Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

styrkedrikk - haster med svar!

Gjest Lasse_15

Anbefalte innlegg

Gjest Lasse_15

styrkedrikk til trening

altså. jeg skal jogge ca. 4 km, og ha en veldig intensiv akksellerasjon og hurtighetstrenings som består av å spurte opp en ganske seig oppoverbakke..dere skjønner poenget. det er sterk trening.

jeg har akkurat konsumert en halv liter energidrikk, og lurer på når jeg kan begynne (starter med jogg - 4km) uten å risikere sting?

sliter ikke med sting til vanlig. så jeg er i god form.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjevn trening og stort matinntak med mye karbohydrater fra brød/havregryn ol. gjevnt igjennom dagen er nok det som garantert gir resultater. En banan etterfulgt av vann midt i treningen og etterpå vil være et vel så godt alternativ om ikke bedre enn alskens karbohydrat"styrkedrikker." Det er jo tross alt godt og dyrt sukkervann. Med bananer får du også vitaminer, mineraler og andre gode stoffer.

Ikke heng deg opp i alle tiskuddene. Gjevn trening og et godt matinntak er det som gjelder. Uten det vil du ikke få gode resultater uansett hva du drikker av styrkedrikker.

Når det gjelder sting vil jeg anbefale deg å spise gjevnt igjennom dagen og ikke brått før treningen. Vent gjerne minst en time etter siste måltid. Dette er det jeg har gjort feil de gangene jeg har fått sting.

Når vi først er inne på det med trening. Formålet ditt er vel ikke å gå ned i vekt?

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Også burde du registrere et brukernavn. Gjestefunksjonen er ikke ment som en "hurtigløsning" for de som ikke orker registrere brukernavn, men som en funksjon som kan benyttes når en poster innlegg av intim eller personlig art og vil holde identiteten skjult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...