jonasto Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 noen som vet om ffdshow støtter playback for både divx5 og xvid? Altså, man trenger kun ffdshow for å kunne spille av de fleste filmer? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jepp, er 99% sikker på at ffdshow er alt du trenger for å se divx5 og xvid Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Du skal kunne klare deg kun med ffdshow for alt divx- og xvid-enkodet materiale. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Vel, du trenger faktisk begge, da fungerer alt av filmer. Har du kun den ene av de 2, får du ofte problemer i filmer, f.eks grønne kanter eller skurring. Installer begge du, da går alt knirkefritt. For all del, hold deg unna Nimopack.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 For all del, hold deg unna Nimopack.. Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til det. Ikke så lenge du ser hva du installerer så. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 [Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til det. Ikke så lenge du ser hva du installerer så. Ok, er enig i at hvis du VET hva du installerer, er det greit..men vet en ikke, gir ofte Nimo deg problemer. Men nå trenge en vel egentlig ikke Nimo, ettersom ffdshow og xvid har de nødvendige codecs som trengs (iallefall foreløpig) for å se film. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 For all del, hold deg unna Nimopack.. Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til det. Ikke så lenge du ser hva du installerer så. Bla fordi x-vid-codecen til nimo er ubrukelig, det er liten vits med en codec-pack om du allikevel må installere masse codecer manuelt, og jeg har ikke tall på hvor mye diffuse problemer som nimo har foråsraket (trenger jeg nevne NOLF2?), selv for folk om har peiling. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå