Gå til innhold

Kan nokon tyde draumen min?

Anbefalte innlegg

Eg trur ikkje på spirituelt vissvass, men dei fleste draumane eg har blir oppfylt, enten direkte eller indirekte. Denne gongen blei eg verkeleg skremd:

-Eg er med klassa mi i klasserommet. Vi er delt inn i to lag, har fått tildelt gevær og skal skyte på kvarandre. Like før det er slutt, siktar eg på ein klassekamerat, men rekk akkurat ikkje å skyte.

-Seinare, i same klasserom, får vi delt ut spyd og skal stabbe ned kvarandre. Eg skal til å kaste på ein klassekamerat, men han flytter seg før eg kaster, slik at spydet treffer ei av jentene i klassa mi rett i hovudet mens ho sitt på pulten og pratar med kjæresten sin (blikket i ho har i andletet i det ho dør er uforglemmeleg ekkelt). Da blir draumen meire real-life, alle blir skrekkslåtte og prøver å redde henne osv.

-Seinare møter eg mora til ho eg drap mens eg går forbi ein kino. Eg grip tak i henne og ber om orsak, og seier nokon med at dette har opprørt heile familien og at eg om mogleg skal bli tilgitt. Seinare etter det igjen seier eg til kameraten min at eg eigentleg sikta på honom. Alle som høyrte det blei opprørte.

Veit dette er rart, men har redda meg frå å bli driti ut nokre gonger, og har hatt ca 3-7 "Deja vu-er" kvar veke som er heilt prikk likt som det eg drøymte om, (berre at eg i rl står der og tenker "omg, enda ein Deja vu!"). Dessuten har det aldri skjedd at nokon i draumane mine har blitt særleg skada eller døydd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er som regel lett å finne en tydning på drømmer dersom man bare spør seg selv "hva betyr denne drømmen?"

Virker jo som kameraten din og jenten i klassen din er de sentrale tingene i drømmen. Og så kan du jo spørre deg hva disse betyr for deg, og hvorfor akkurat de dukket opp i drømmen.

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis noe uvitenskaplig i drømmer som forutser ting. I løpet av den våkne tiden av dagen får vi med oss en rekke ting som vi ikke nødvendigvis bearbeider der og da, og disse tingene kan uttrykke seg via det underbevisste når vi sover. Underbevisst vet vi mer enn bevisst.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis noe uvitenskaplig i drømmer som forutser ting. I løpet av den våkne tiden av dagen får vi med oss en rekke ting som vi ikke nødvendigvis bearbeider der og da, og disse tingene kan uttrykke seg via det underbevisste når vi sover. Underbevisst vet vi mer enn bevisst.

QFT

Lenke til kommentar
Det er det eg seier, "profetier" som går i oppfylelse i en overraskande høg rate spør du meg. Eg trur ikkje nokon blir drept, men dårlege draumar er som regel eit dårleg tekn på noko...

Da er det fordi du tror det selv. Tenk positivt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...