Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eg trur ikkje på spirituelt vissvass, men dei fleste draumane eg har blir oppfylt, enten direkte eller indirekte. Denne gongen blei eg verkeleg skremd: -Eg er med klassa mi i klasserommet. Vi er delt inn i to lag, har fått tildelt gevær og skal skyte på kvarandre. Like før det er slutt, siktar eg på ein klassekamerat, men rekk akkurat ikkje å skyte. -Seinare, i same klasserom, får vi delt ut spyd og skal stabbe ned kvarandre. Eg skal til å kaste på ein klassekamerat, men han flytter seg før eg kaster, slik at spydet treffer ei av jentene i klassa mi rett i hovudet mens ho sitt på pulten og pratar med kjæresten sin (blikket i ho har i andletet i det ho dør er uforglemmeleg ekkelt). Da blir draumen meire real-life, alle blir skrekkslåtte og prøver å redde henne osv. -Seinare møter eg mora til ho eg drap mens eg går forbi ein kino. Eg grip tak i henne og ber om orsak, og seier nokon med at dette har opprørt heile familien og at eg om mogleg skal bli tilgitt. Seinare etter det igjen seier eg til kameraten min at eg eigentleg sikta på honom. Alle som høyrte det blei opprørte. Veit dette er rart, men har redda meg frå å bli driti ut nokre gonger, og har hatt ca 3-7 "Deja vu-er" kvar veke som er heilt prikk likt som det eg drøymte om, (berre at eg i rl står der og tenker "omg, enda ein Deja vu!"). Dessuten har det aldri skjedd at nokon i draumane mine har blitt særleg skada eller døydd. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er som regel lett å finne en tydning på drømmer dersom man bare spør seg selv "hva betyr denne drømmen?" Virker jo som kameraten din og jenten i klassen din er de sentrale tingene i drømmen. Og så kan du jo spørre deg hva disse betyr for deg, og hvorfor akkurat de dukket opp i drømmen. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Eg har ikkje noko nært forhold eller tankar om jenta, men ho er veldig aktiv og har ein engasjert familie. Kameraten trur eg blei skuffa over at eg ville skyte honom. Når eg tenkjer meg om, minner dette litt om Martine-saka Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det kan jo hende at du liker denne jenten, og så minner drømmen deg på det på denne merkelige måten. F.eks. et spyd kan vel tolkes som et fallos-symbol dersom man tenker freudiansk. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Tja, eg tviler, har ikkje kjensler for ho eller noko, trur verkelegheita er meir lik draumen enn som så...har ein dårleg kjensle no. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Drømmen forteller jo også om en farlig lek. Noe riskabelt som skjer på skolen din. Der har du jo også ting du kan finne en tydning i. Endret 11. mai 2008 av Bellicus Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Der trur eg du traff spikaren på hovudet! Eg trur draumen er ein "åtvaring" om at eg burde vere forsiktig, elles kan det gå utover dei i draumen Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, eg såg traileren no, og den likna faktisk litt på draumen min, bortsett frå at stemninga var god til eg drap ho. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Eg trur ikkje på spirituelt vissvass, men dei fleste draumane eg har blir oppfylt Og jeg tror ikke på overnaturlige fenomener, men jeg har blitt bortført av UFO sju ganger. Endret 11. mai 2008 av flueprat Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Draumer trenger ikkje å vere overnaturlege, dei er som regel rester av signaler som kroppen bearbeider elns. Vår underbevisstheit er svær, så kanskje eg har plukka opp noko som eg ikkje har lagt merke til før no? Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Absolutt, men du kan ikke se inn i framtiden med drømmene. Tror du virkelig at du kommer itl å drepe han kameraten din? Om du så gjør det, er det snakk om en selvoppfyllende profeti, ikke sanndrømthet. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det er det eg seier, "profetier" som går i oppfylelse i en overraskande høg rate spør du meg. Eg trur ikkje nokon blir drept, men dårlege draumar er som regel eit dårleg tekn på noko... Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke nødvendigvis noe uvitenskaplig i drømmer som forutser ting. I løpet av den våkne tiden av dagen får vi med oss en rekke ting som vi ikke nødvendigvis bearbeider der og da, og disse tingene kan uttrykke seg via det underbevisste når vi sover. Underbevisst vet vi mer enn bevisst. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Det er ikke nødvendigvis noe uvitenskaplig i drømmer som forutser ting. I løpet av den våkne tiden av dagen får vi med oss en rekke ting som vi ikke nødvendigvis bearbeider der og da, og disse tingene kan uttrykke seg via det underbevisste når vi sover. Underbevisst vet vi mer enn bevisst. QFT Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er det eg seier, "profetier" som går i oppfylelse i en overraskande høg rate spør du meg. Eg trur ikkje nokon blir drept, men dårlege draumar er som regel eit dårleg tekn på noko... Da er det fordi du tror det selv. Tenk positivt! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har du noe imot han klassekameraten som du sikta på? Er han irriterende? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jaja, ein person overlevde i allefall. Det sies jo tross alt at gutter er meire verdt enn jenter. @ Jann!s: nei, vi er gode venner. Gode venner med nesten alle i klassa. Endret 11. mai 2008 av Great Aftabeh Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva mener du med signaturen din? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 har det noko med saka å gjere? 1: ironi 2: eg har bytta nick 3: "reklame" for nynorskutfordringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå