eckmann Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei, er ny i denne delen av forumet, så er ikke helt sikker på hvordan dette skal gjøres enda, men lar det stå til. Tok dette bildet utenfor operaen i Oslo i går kveld, og hadde satt stor pris på litt kritikk. Bildet er etterbehandlet, så EXIF-data er vel unødvendig her. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607425 - egen tråd om modellering. Jeg synes det så veldig bra ut, men jeg fikk ikke den store modellfølelsen. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607425 - egen tråd om modellering. Jeg synes det så veldig bra ut, men jeg fikk ikke den store modellfølelsen. Ah, takker. Hadde oversett den tråden fullstendig. Burde kanskje dratt enda mer i spakene? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg ser klart modelleringseffekten, selv om den ikke er 100% vellykket. Tanken bak bildet er bra, og jeg ville gitt godkjentstempel hadde det ikke vært for noe jeg synes er en stor svakhet. Det lille som finnes av skarphetsområde er ikke skikkelig skarpt. Da blir det litt for lite tydelig for min del. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg ser klart modelleringseffekten, selv om den ikke er 100% vellykket. Tanken bak bildet er bra, og jeg ville gitt godkjentstempel hadde det ikke vært for noe jeg synes er en stor svakhet. Det lille som finnes av skarphetsområde er ikke skikkelig skarpt. Da blir det litt for lite tydelig for min del. Ja, skarpheten irriterte meg også. Men er det ikke noe mer å si på det annet enn skarpheten og øve litt mer på modelleringseffekten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå