lille-hl Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har en svart Morgan Strat som jeg har bytta neck på, og nå spiller den dritfett! Eneste er: Det er UTROLIG kjiip å se på, og jeg mener at den kan høres bedre ut. Derfor tenkte jeg å "Pimpe" den opp litt. Noe sånt tenkte jeg meg: -Lakke'n i en fresh farge -Skaffe et fetere Plekterbrett -Ny Pickup! (vil bare ha en pickup) -En fet volum knott! (bare en volum, ikke noe tone) -Og kanskje en killswitch (bare hvis jeg har råd, og dette ikke ødelegger looket) Trenger jeg en ny pot til den nye pickupen? Avbildet er en Tom DeLonge strat. dessverre ikke lenger i produksjon. Noe sånt er Fresth! Ca. max budsjett: 4000,- Gjør ingenting selv, er VELDIG uerfaren med gitar . Hva av dette er det lønnsomt å spørre en bekjent om han/hun kan, og hva bør jeg gjøre i en forretning? Send gjerne inn nye ideer, bilder og forslag! Peace! Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 mye kan gjøres selv, særlig om det er morgan (ikke stor sjanse til å "ødelegge") lodding bør nok gjøres av erfarne folk, men om det er noen du kjenner som kan lit er vel det OK.... største utgift blir vel pickup? mye kan gjøres selv på billig gitar, men ikke gå fram med noe du ikke tror du klarer.. ble litt usammenhengende, er opptatt med annet pytt,pytt Martin Lenke til kommentar
lille-hl Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har laget en paint verson som har disse spesifikasjonene: -Seymour Duncan SH8 Invader (1300,-) -Speil plekterprett -Grafitti Yellow lakk -Killswitch -Èn volum Går det an å ha speil plekterbrett? Og omtrent hvor mye koster lekkeringen? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det finnes vel plekterbrett i chrom, som gir "speileffekt". Lakkeringen kan koste en del, men hvis du kan lakkere er det ingen sak å gjøre selv. Bare skru alt løs fra kroppen først. Når det gjelder killswitch, er det ingen sak å lage. Men husk at den killswitch ikke skal bryte signalet, den skal kortslutte det! Altså koble + og - sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå