aplus Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei Jobber på en matbutikk som er åpen hver dag, altså søndager og helligdager+vanlige ukedager.. På søndager får jeg ordinær lønn, mens på mer spesielle dager, f.eks. 1.mai eller 2.pinsedag får jeg 50% tillegg. Har jeg krav på tillegg på søndager? Og mer tillegg på helligdager? Er foresten 17 år. På forhånd takk aplus Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jess det har du ! På søndager, og bevegelige hellidager er det 100% ! Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 krav på 100% på søndager? Det kommer vel helt ann på tariff og den lokale fagforeningen har ordnet det. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jo, du har vell litt rett i det. Men det skal være over 70% i alle fall uansett, etter tariffen. Det gjelder alle aldre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jo, du har vell litt rett i det.Men det skal være over 70% i alle fall uansett, etter tariffen. Det gjelder alle aldre. Du har ikke nødvendigvis krav på tarifflønn, vettu Lenke til kommentar
gorber Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Meld deg inn i H&K, og krev din rett for sjefen. Hvilken kjede er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå