Khaffner Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Trådstarter: Jeg har lyst til å finne ut om en person er død, hvordan gjør man det? Og til svar får han: Sjekke puls? Jeg syntes dette var litt artig :!: Trådstarter var egentlig bare ute etter et register eller et annet sted man kunne finne det ut Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Han burde vel ha gått litt meir inn på kva han eigentleg var ute etter ja. At det var tilgang til register han var ute etter, sa han ikkje frå om før seinare i tråden. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nekrofile bruker databasen til Norges-Gravbyrå. Og finner sitt perfekte offer etter alder og hvor lenge de har vært begravet... Tar gjerne litt tid før de dukker opp i registrene. Men er mann på rett plass til rett tid kan man alltids finne ferske lik.. PS: Ment som morro, ikke noe seriøst i det hele tatt.... Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ikke fryktelig det her nei. Fant ikke det morsomme før jeg leste kommentaren. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 PS: Ment som morro, ikke noe seriøst i det hele tatt.... Neida, BUSTED! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Var jeg som skrev inn svaret. Visste forsåvidt at svaret mitt var tullete men var allikevel litt vittig under gjerningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå