Breidablik Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) @ citrixwire: Eg hadde også GeForce 8500GT før. Men det vart noko tull med det, så eg måtte bytte det ut. Eg må nok dessverre skuffe deg litt, og seie at 8500GT ikkje er eit VELDIG bra kort til spel. Ikkje direkte dårlig, men i uoverklokka tilstand er det rett og slett for lite power... Eg fekk klokka mitt til 709MHz, før det stoppa og det hjelpte ein god del. Men som knoflerbruce sa, er det ikkje vifte på det (dette veit du kanskje sjølv), så du får nok ikkje klokka det til allverdens... Men eg trur at du iallefall kan få klokka det eit stykke. Men det kjem jo an på hovedkort ditt også, så klart. Men eg vil heller anbefale Rivatuner istadenfor ATItool til å overkloke skjermkort med. Eg har begge, og eg for min del synest Rivatuner er betre, men smak og behag Endret 28. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Vansklig å si hvor langt cpuen din går når du ikke skriver hk, bytt ut kjølern på skjermkortet og da er det litt bedre egnet til klokking. Og test både Riva og Atitool, finner du ut hva du liker best, jeg personlig bytter på de=) Men Rivatuner har litt mer innstillinger og Atitool funker bra sammen Ati-kort til tider. Endret 28. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Eg har bestilt Asus Maximus Formula (X38), det skal vere eit godt kort trur eg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Åssen cpu skal du bruke på det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det blir ein E8400 med Zalman 9700 LED. RAM: Crucial Ballistix 4x1gb PC2-8500 1066MHz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Okey, for Foxconn Mars er bedre på quad enn Maximus=) Men det er et godt kort, bruker lillebroren av og til...Formula Blitz SE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå