Gå til innhold

Alt om overklokking...


Anbefalte innlegg

@ citrixwire:

 

Eg hadde også GeForce 8500GT før. Men det vart noko tull med det, så eg måtte bytte det ut. Eg må nok dessverre skuffe deg litt, og seie at 8500GT ikkje er eit VELDIG bra kort til spel. Ikkje direkte dårlig, men i uoverklokka tilstand er det rett og slett for lite power... Eg fekk klokka mitt til 709MHz, før det stoppa og det hjelpte ein god del. Men som knoflerbruce sa, er det ikkje vifte på det (dette veit du kanskje sjølv), så du får nok ikkje klokka det til allverdens... Men eg trur at du iallefall kan få klokka det eit stykke. Men det kjem jo an på hovedkort ditt også, så klart.

 

Men eg vil heller anbefale Rivatuner istadenfor ATItool til å overkloke skjermkort med. Eg har begge, og eg for min del synest Rivatuner er betre, men smak og behag ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vansklig å si hvor langt cpuen din går når du ikke skriver hk, bytt ut kjølern på skjermkortet og da er det litt bedre egnet til klokking.

Og test både Riva og Atitool, finner du ut hva du liker best, jeg personlig bytter på de=) Men Rivatuner har litt mer innstillinger og Atitool funker bra sammen Ati-kort til tider.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...