VegiL Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hejsan. jeg skal installere freebsd på en pc, men trenger bootdisks, jeg lurer på om en gidder skrive en kort og grei how to får hvordan man lager. har lest på freebsd sin side hvordan, men fatta ikke alt Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan du ikke bare boote fra CD'en da ? Lenke til kommentar
VegiL Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 nei, pcen jeg skal ha det på booter ikke cder Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hejsan.jeg skal installere freebsd på en pc, men trenger bootdisks, jeg lurer på om en gidder skrive en kort og grei how to får hvordan man lager. har lest på freebsd sin side hvordan, men fatta ikke alt Hvis du går inn på (velg den releasen du benytter) f.eks ftp://ftp.no.freebsd.org/pub/FreeBSD/rele...LEASE/floppies/ så downloader du filene kern.flp mfsroot.flp Programmet for å lage floppyene ligger her: ftp://ftp.no.freebsd.org/pub/FreeBSD/tools/rawrite.exe rawrite kern.flp a: (og mfsroot.flp etterpå) og du får laget diskettene dine. Lenke til kommentar
VegiL Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jeg prøvde det der, men da jeg sjekker disketten er det ingenting innpå... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er vel heller lite sannsynlig at diskettene kommer i msdos-format. Da vil du heller ikke klare å lese innholdet fra ei windows-maskin. Jeg tror du også kommer til å trenge driver-floppyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå