Slashiroth Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har en Acer Aspire 7520G med windows vista. Jeg kjøpte denne på Elprice rett før jul, og jeg fikk ingen formaterings cd med?. Hvordan kan jeg da får formatert den?. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg minner om reglene for ulovlig bumping som sier at "Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt". (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
wizeman Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gparted eller pmagic"parted magic", last nep som .iso og brenn Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg har formatert den engang, men jeg har glemt ut hvordan jeg gjore d;S Husker at jeg trykka på noe når jeg starta opp pcen, men husker ikke hva Endret 11. mai 2008 av Slashiroth Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er etter stor sannsynlighet en av F-tastene, holder en knapp på F2 eller F12. Fikk du ikke med noen manual/instruksjonsbok? Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 jo skal lese i den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå