allanalv Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Kjører en 250watt PSU på dette systemet: (signatur) Har hatt prob. med at hardisken lager veldig rare lyder og det 'grønne' power lyset på kabinettet lyser no more. Har formatert og styra en del nå og tror det er PSU som er altfor liten, eller ? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 AMD anbefaler min 300w (har jeg lest et sted) :smile: Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 heh, noen som har peil på dette?!?! Forbasket problem å måtte vente flere minutter på at disken skal slite seg til å åpne ting, og det høres ut som det krig der inne i kabinettet! Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 02:30, Zabo skrev:heh, noen som har peil på dette?!?!Forbasket problem å måtte vente flere minutter på at disken skal slite seg til å åpne ting, og det høres ut som det krig der inne i kabinettet! Det er en mulighet at disken holder på å feile. Hvor gammel er den? Har problemet kommet etter du har "fikset" på noe eller.....? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hvis du har en idm disk så burde du kjøre fitness contoll. Min Ibm brukte 2-3 min på og åpne litt av d: Tror programmet skal virker på andre og. Du finner det på ibm sin hjemme side Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Disken er vel noen mnd. gammel, har ikke "fikset" noe på den, bare kjørt den et par ganger på forskjellige hk, helt til jeg fikk EPoX kortet. Skal prøve å få lånt meg en ny PSU og teste om det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Kanskje DMA på mobo har gått og dødd på seg?? Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Noen som vet noe ?? Helt sykt dette, tok 2min å komme meg i 'my computer'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå