Gå til innhold

PC-en (Pentium-M) bare rebooter etter installering av XP SP3

Anbefalte innlegg

Min Dell I 9300 med Pentium-M lot seg aldri starte opp etter innstalleringen av XP SP3. Hverken gjennopretting eller oppstart i safe mod hjelper. Den kommer til "STOP: c0000139 (entry point not found) The procedure entry point GdiGetBitmapBitsSize could not be located in the dynamic link library GDI32.dll."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen problemer med servicepack 3 og Pentium M maskiner.

Min Maskin hadde samme feilen og jeg ble nødt til å reinstallere alt på nytt da alle filene på hardisken var korrupte. Det gikk ikke å ta en Bootfix eller å reparere innstallasjonen da Windows ikke gjenkjente filformatet på harddisken.

Så jeg er redd for at du må begjynne helt på nytt.

Etter reinstallasjon vil du sikkert få problemer med at du ikke får innstallert alle oppdateringene fra Windows Update.

Lenke til kommentar
Det er noen problemer med servicepack 3 og Pentium M maskiner.

Min Maskin hadde samme feilen og jeg ble nødt til å reinstallere alt på nytt da alle filene på hardisken var korrupte. Det gikk ikke å ta en Bootfix eller å reparere innstallasjonen da Windows ikke gjenkjente filformatet på harddisken.

Så jeg er redd for at du må begjynne helt på nytt.

Etter reinstallasjon vil du sikkert få problemer med at du ikke får innstallert alle oppdateringene fra Windows Update.

Huff, hadde inderlig håpet at jeg slulle slippe å reinstallere hele driten på nytt da!

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...